בכירים אמריקאים נגד אורי אריאל

בכירים אמריקאים טוענים כי שר הבינוי והשיכון אורי אריאל ניסה לחבל במכוון בשיחות המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים באמצעות פרסום מכרז ישן לבניית דירות בשכונת גילה (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
השר אורי אריאל (צילום: פלאש 90)

בכירים אמריקאים טוענים כי שר הבינוי והשיכון אורי אריאל ניסה לחבל במכוון בשיחות המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים.

ב"הארץ" דווח בשם בכיר אמריקאי כי המכרז שהופץ ביום שלישי לבניית 700 יחידות דיור בשכונת גילה, הוא מחזור של מכרז ישן, כאשר להערכתו אריאל של בתזמון הפרסום.

לפי הדיווח, האמריקאים סבורים כי אורי אריאל ניסה לחבל בניסיונות להאריך את המשא ומתן ותורך כך יצא בראיונות לכלי התקשורת נגד העסקה לשחרור יונתן פולארד.

פקיד בכיר בממשל אמר כי המכרז שפורסם בעיצומם של המגעים גרם נזק רב ודחף את אבו מאז להודיע על הפנייה להצטרפות לאו"ם.

בדף הפייסבוק, קרא אמש השר אורי אוריאל לנתניהו לבטל את הסכמי אוסלו. "הפניה של הפלסטינים לאו"ם היא שבירת כל הכלים וכל ההסכמות", כתב אריאל, "אנחנו צריכים להגיב באותו מטבע - ולפעול לביטול הסכמי אוסלו שהביאו רק טרור והרוגים. הפלסטינים הוכיחו שוב שאין שום סיבה להעניק להם מתנות שווא ולשחרר מחבלים ורוצחים עבור תהליך שסופו ידוע מראש".

מלשכת אורי אריאל נמסר ל"הארץ" כי "פרסום המכרז התרחש ביום שני. מדובר במכרז חוזר שפורסם בפעם השלישית ויש הנחיה כללית שכל מכרז שנכשל יוצא למכרז חוזר אוטומטית. הוצאת המכרז לא הובאה כלל לידיעת השר אלא הייתה תהליך סטנדרטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר