יו"ר ועדת החקירה של האו"ם וויליאם שאבאס: "אני לא שונא ישראל"

יו"ר ועדת החקירה של האו"ם כנגד פעולות צה"ל במבצע "צוק איתן, וויליאם שאבאס, שב וטוען כי הוא אינו שונא ישראל, זאת חרף התבטאויותיו בעבר כנגד רה"מ נתניהו (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
וויליאם שאבאס (צילום מסך. וידאו: ולדימיר רוטנשטיין וחגי דקל - ynet)

יו"ר ועדת החקירה של האו"ם כנגד פעולות צה"ל במהלך מבצע "צוק איתן" ברצועת עזה, וויליאם שאבאס, שב וטוען היום (רביעי) כי הוא אינו שונא ישראל.

בראיון שהעניק לאתר "ynet" התייחס שאבאס לביקורת שהופנתה כנגדו על ידי בכירים בישראל, בהם שר החוץ אביגדור ליברמן שאמר כי שאבאס "שונא ישראל", ושגריר ישראל לאו"ם רון פרושאור שאמר שלמנות את שאבאס ליו"ר ועדת החקירה זה כמו לבקש מארגון הטרור הרצחני "דאעש" לארגן את "שבוע הסובלנות" של האו"ם.

"אני לא שונא ישראל", אמר שאבאס בראיון, "אני חבר של ישראל. הייתי בישראל מספר פעמים ונתתי הרצאות באוניברסיטאות בישראל. אני לא שונא ישראל".

שאבאס שב וטען כי לדעתו עדיף שישראל תשתף פעולה עם ועדת החקירה. "בעבר ישראל החרימה ועדות של האו"ם וזה לא ממש עזר לה. לדעתי כדאי לישראל לשתף פעולה".

כזכור, שאבאס התבטא בעבר ואמר כי הוא מייחל להעמדתם לדין בינלאומי על פשעי מלחמה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס. בישראל אמרו בתגובה כי "אנחנו לא מצפים לצדק מהוועדה".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר