הרב עובדיה יוסף למובארק: "מייחלים לשלום בר קיימא"

נשיא מועצת החכמים שיגר אגרת ברכה לנשיא מצרים, חוסני מובארק. "בין ישראל למצרים ישנה ידידות אמת, מברך את דורשי השלום"

ב. ניסני | כיכר השבת |
מובארק (פלאש 90)

נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א שיגר אתמול איגרת לנשיא מצרים חוסני מובראק, כאות תודה על מעורבותו להשגת שלום במזרח התיכון.

במכתב, כותב הגר"ע יוסף למובארק: "אנו מייחלים לשלום בר קיימא עם כל שכנינו ואנו מאוד מודים לכבוד הנשיא על מעורבותו הישירה בתהליך השלום באזורינו, דבר שתורם ללא ספק לקידום וחיזוק תהליך חשוב זה".

עוד כותב הגר"ע: "הידידות של ישראל עם מצרים היא ידידות אמת, כשם שישראל רואה בעין טובה כל קידומה ופיתוחה של מצרים, כך כבוד הנשיא ועמו מאחלים לישראל".

המכתב נחתם במילים: "והנני מחזק את ידיכם ומברך את כלל המנהיגים והעמים, מצרים, ירדנים ופלסטינאים השותפים והרוצים בהצלחת תהליך חשוב זה של השגת שלום באזורינו ומניעת שפיכת דמים, יהי רצון שתאריכו ימים ושנים ושתצליחו בפועלכם למען השלום ויכון השלום באזורינו".

אין זו האגרת הראשונה שמשגר הגר"ע יוסף למובארק. לפני כחודשיים, בעקבות דיווחים על מצבו הבריאותי המעורער של מובארק, שלח הגר"ע איגרת איחולי רפואה לנשיא מצרים.

באיגרת, כתב הרב עובדיה יוסף: "אנו מתפללים לבורא עולם שישלח לכם רפואה שלמה והחלמה מהירה".

את המכתב פותח הגר"ע יוסף במילים: "לכבוד מעלת היקר והנעלה, הנשיא מר מוחמד חוסני מובארק, ירום הודו, נשיא מדינת מצרים.

"שתזכה להמשיך ולהנהיג את כל תושבי מדינתך בגאון, בעוז ובתעצומות, לאורך ימים ושנות חיים ושלום, וכל אשר תעשה תצליח, ייתן לך כלבבך וכל עצתך ימלא בשובע שמחות וכל טוב, אמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר