השר בני בגין על העיסוק התקשורתי בסוגיה האיראנית: "הפקרות מטורפת"

השר בני בגין במתקפה חריפה נגד כלי התקשורת המתעסקים בנושא האיראני: "מעולם לא הייתה התפרקות מאחריות ומסע של הפקרות כמו בימים אלה. כפי שאמר חברי, דן מרידור, לעיתון מעריב הבוקר, שחרור האמירות האלה לתקשורת מחווירים לעומת המעשים של ענת קם, בגינם נשלחה ל-4.5 שנות מאסר"

ישראל אהרן | כיכר השבת |

השר בני בגין מהליכוד, החבר בקבינט, אומר הבוקר (רביעי) כי הדיון התקשורתי בסוגיית התקיפה באיראן הוא "הפקרות מטורפת", כהגדרתו.

בראיון ל'גלי צה"ל' התייחס בגין להתבטאויות בנושא מצד ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן: "זו מעילה באמון. פשוט מגעיל. זה מעשה נבלה שמקורו בשיגעון גדולות של אנשים".

"מעולם לא הייתה התפרקות מאחריות ומסע של הפקרות כמו בימים אלה", טוען הבוקר השר בגין. "כפי שאמר חברי, דן מרידור, לעיתון מעריב הבוקר, שחרור האמירות האלה לתקשורת מחווירים לעומת המעשים של ענת קם, בגינם נשלחה ל-4.5 שנות מאסר".

עוד אמר בגין: "אני מבקש להזכיר שעובדי מדינה התחייבו לנצור את סודות המדינה ללא הגבלת זמן, גם אחרי שעזבו את תפקידם", הדגיש השר, "צריך לראות במלוא החומרה את המעשים הללו, שמביאים לדיון תקשורתי שמהווה חבלה אמיתית ביכולת הממשלה לקבל החלטות".

יצויין כי העיסוק סביב איראן, בסבב הנוכחי, החל ביום שישי שעבר על-ידי נחום ברנע ב'ידיעות אחרונות'. ברנע טען כי נתניהו וברק "סגרו ביניהם" על תקיפה באיראן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר