מרגש: אלפי גולשי "כיכר השבת" שלחו מכתבי חיזוק לחיילי צה"ל בעזה

אלפי גולשי "כיכר השבת", מהארץ ומהעולם, נענו ליוזמה בשיתוף ארגון החסד "כרמי העיר", ושלחו למעלה מ-5,000 מכתבי חיזוק וציורים מרגשים שחולקו לחיילי צה"ל בעזה. צפו (צבא)

(צילום ארכיון: פלאש 90)

מבצע "צוק איתן": עם כניסת כוחות צה"ל לתוך רצועת עזה, יצא האתר החרדי המוביל "כיכר השבת" בשיתוף פעולה עם ארגון החסד "כרמי העיר" במבצע מיוחד בו אתם, הגולשים, התבקשתם לכתוב מכתבים לחיילים, שיחולקו על ידינו לכוחות הביטחון עם כניסתם לרצועה.

היוזמה הכתבה גלים ולמעלה מחמשת אלפים מכתבי ברכה וציורים מרגשים של ילדים מרחבי הארץ והעולם, בדגש על ארה"ב, נשלחו למערכת "כיכר השבת" והועברו מידי ערב לחיילי צה"ל הנמצאים בגבול רצועת עזה.

ביום חמישי בערב יצאה קבוצת מתנדבים מ"כרמי העיר" יחד עם יו"ר הארגון הרב יהודה אזרד אל הגבול ל‏חלוקת ערכות של דברי מתיקה יחד עם אלפי המכתבים.

במהלך הערב ערכו המתנדבים אלפי מנות "על האש" לאלפי הלוחמים, הן אלו שיצאו מלחימה ממושכת בתוך רצועת עזה והן אלו שהמתינו להחליף את חבריהם ולהיכנס פנימה.

במהלך הערב העביר הרב יהודה אזרד את אלפי המכתבים שהגיעו למפקדים וללוחמים, שעברו יחד על כל אלפי המכתבים והתרגשו מאוד מהיוזמה והמחווה.

גם מנכ"ל החברה לפיתוח הרובע היהודי שלומי אטיאס נרתם לגייס חבילות למען החיילים וכן הרב שמואל גבאי יו"ר מוסדות 'למען אחי' שנשא דברים בפני חיילי צה"ל והעביר להם מכתבים מתלמידי רשת בתי הספר 'למען אחי' במודיעין וירושלים.

אחד החיילים שפגש את המתנדבים אמר בהתרגשות: "אין מילים להודות על כל מה שעם ישראל שולח לנו, אוכל, ביגוד ועוד, אבל המכתבים המרגשים שקיבלנו נותנים לנו כוח, חיזוק ואמונה להמשיך במשימה בכל העוז".

באתר "כיכר השבת" ו"כרמי העיר" ‏הוחלט על המשך הקריאה לציבור לשלוח עוד מכתבים ודברי חיזוק לחיילים כמו כן מי שירצה לתרום דברי מתיקה וביגוד לחיילים ניתן לעשות זאת באמצעות ארגון "כרמי העיר".

הכתובת לשליחת מכתבים: info@carmeihair.org.il

פקס: 02-5004220

טלפון לתרומות ופניות: 02-5004222

צפו בתיעוד מיוחד של חלק מהמכתבים המרגשים שנשלחו על-ידכם וחלוקת המכתבים לחיילי צה"ל בשטח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר