צוק איתן

שישה חיילים נפגעו מנפילת פצצת מרגמה בעזה; ירי לבאר שבע

שישה חיילי מילואים נפגעו מנפילת פצצת מרגמה בתוך רצועת עזה. שניים מהם נפצעו באורח בינוני והיתר נפגעו באורח קל. הם פונו לבתי החולים ברזילי באשקלון ושיבא בתל השומר. במקביל, 9 רקטות נורו לכיוון באר שבע. 'כיפת ברזל' יירטה ארבע מהם. לא דווח על נפגעים (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
פצועים מובהלים לבית חולים (צילום: פלאש 90)

בעוד במערכת הפוליטית והמדינית מדברים על הפסקת אש הומניטרית, שישה חיילי צה"ל נפגעו הערב (שלישי) מפגיעת פצצת מרגמה בתוך רצועת עזה, תוך כדי הלחימה כנגד ארגוני הטרור.

שניים מהחיילים נפצעו באורח בינוני והיתר נפצעו באורח קל בלבד. הם פונו לבתי החולים ברזילי באשקלון ושיבא בתל השומר.

כזכור, אמש נהרגו ארבעה חיילים מפגיעת פצצת מרגמה באזור אשכול. 17 אחרים נפגעו באירוע, חלקם באורח קשה.

בתוך כך, חיילי מילואים דיווחו על ירי צלפים בכניסה ליישוב במועצת חוף אשקלון. אין נפגעים ואין נזק. בעקבות הדיווח, נסגרה הכניסה הראשית ליישוב.

במקביל, הירי מכיוון רצועת עזה לעבר ישראל נמשך. אזעקות נשמעו באזור באר שבע וביישובים הסמוכים. תשע רקטות נורו אל האזור, ארבעה מהם יירטה מערכת "כיפת ברזל". לא דווח על נפגעים או על נזק.

מוקדם יותר הערב נשמעו אזעקות בבית שמש, בגוש עציון, בביתר עילית וביישובי המועצה האזורית מטה יהודה. לא דווח על נפגעים או על נזק. מערכת "כיפת ברזל" יירטה רקטה אחת בשמי הרי יהודה בסמוך לירושלים.

מוקדם יותר נפלו חמש רקטות שנורו לעבר המועצה האזורית חוף אשלון. גם במקרה זה לא דווח על נפגעים או על נזק.

כוחות הנח"ל בפעילות בצפון הרצועה (צילום: דו"צ)

כוחות צה"ל ממשיכים לפעול כנגד ארגוני הטרור ברצועה. בשעות האחרונות תוקף צה"ל בצורה מסיבית יעדי טרור ברצועה. כזכור, בלילה האחרון תקף צה"ל למעלה מ-150 מטרות טרור ברצועה, ביניהם גם את ביתו של ראש ממשלת חמאס לשעבר איסמעיל הנייה. נראה כעת כי הלילה הזה יהיה דומה מאוד לקודמו.

הכוחות ממשיכים לנסות ולאתר כמה שיותר מנהרות טרור המובילות אל שטח ישראל ולהשמידן, זאת כאשר הכוחות בתוך הרצועה ממשיכים להיתקל במחבלים של ארגוני הטרור.

כוח של חטיבת גבעתי הצליח לחסל אחר הצהריים חמישה מחבלים שהגיחו מפיר מנהרה בתוך רצועת עזה. המחבלים ניסו לתקוף את החיילים, אך אלו פתחו באש לעברם והם חוסלו. אין נפגעים לכוחותינו. בנוסף, כוחות צה"ל חשפו אמצעי לחימה רבים, ביניהם רובי קלצ'ניקוב, מקלעים ומטעני חבלה. בשעות הבוקר זיהה כוח שריון ירי של טיל נ"ט לעברו, הכוח השיב באש לעבר מקור הירי. גם במקרה זה אין נפגעים לכוחותינו.

תושבי פרבריה המזרחיים של העיר חאן-יונס נקראו בשעות הצהריים להתפנות מבתיהם באופן מיידי אל מרכז העיר. אזהרת האוכלוסייה בוצעה באמצעות שיחות טלפון והטלת כרוזים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר