סופדים לבניה שראל הי"ד: "למה זה קורה רק לטובים?"

חבריו של בניה שראל הי"ד שנהרג בקרב בעזה שלושה שבועות לפני חתונתו מתקשים לעכל את האובדן. "למה זה קורה רק לטובים?", סופד לו חברו, "הוא לא סתם חייל. הוא מפקד" (צבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רב-סרן בניה שראל הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

שעות אחרי הלוויה שנערכה בקריית ארבע, בה הובא למנוחות מפקד פלס"ר גבעתי, רס"ן בניה שראל הי"ד, שהיה אמור להינשא בעוד שלושה שבועות ונפל בתקרית ברפיח, חבריו מתקשים לעכל את לכתו.

חברו ירון, סופד לו בשיחה עם "כיכר השבת": "תשמע, הוא לא היה סתם חייל. הוא מפקד. החיילים שלו ידעו שיש להם על מי לסמוך בכל סיטואציה לה הם נקלעים. הם היו מדברים אתו שיחות נפש והוא היה ממש כמו חבר שלהם".

חברו מספר על השיחה האחרונה ביניהם שהתקיימה רגע לפני כניסתו לרצועת עזה. "הוא היה חייל מיוחד. לפני שהוא יצא למבצע הוא אמר לי שהוא מקווה שהכול יגמר בסוף של דבר והשקט יחזור לתושבי המדינה. הוא בכלל לא חשב שגורלו יהיה מוות. הוא היה חדור אמונה גדולה שהוא עוד ישוב בריא ושלם למשפחתו".

על ההתמודדות עם האובדן, אומר החבר: "אני עדיין לא מעכל את זה שבניה לא איתי. הוא היה בשבילי כמו אח. אני בטוח שכשאני יעכל את זה, אני ייתן לעצמי סטירה ושאל: למה זה קורה רק לטובים שלנו? כנראה הוא היה צדיק והיה אסור לו לסבול עוד בעולם".

בסיום שיחתנו ביקש החבר שעם ישראל ימשיך להתפלל וללמוד לעילוי נשמת חברו ההרוג: "כולנו אמרנו תהילים שהוא וחבריו החיילים ישובו לביתם בשלום ואני חושב שגם עכשיו כשהוא בשמיים, אנחנו צריכים להמשיך להתפלל לעילוי נשמתו ולרפאות החיילים הפצועים המאושפזים בבתי החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר