עסקת שליט 2?

חמאס: נערכים למשא ומתן על גופות חיילים מצוק איתן

בכיר הלשכה המדינית של חמאס מוחמד נזאל אמר כי הארגון נערך לפתיחת משא ומתן עקיף מול ישראל להחזרת גופות החללים הישראלים בתמורה לשחרור שבויים פלסטינים. האמירה מצטרפת לכרזות על "עסקת שליט 2" שפורסמו ברצועת עזה ולשרשרת התבטאויות של בכירים בארגון חמאס על אפשרות שכזו (חדשות, צבא)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הלוויה לפריטים של סגן הדר גולדין הי"ד (צילום: יונתן זינדל / פלאש90)

בכיר הלשכה המדינית של חמאס מוחמד נזאל, הודיע היום (חמישי) כי חמאס נערך לפתיחתו של משא ומתן עקיף עם ישראל להחזרת שבויי הארגון בתמורה לגופותיהם של החללים הישראלים סמ"ר אורון שאול הי"ד וסגן הדר גולדין הי"ד. נזאל טען כי המשא ומתן יחל כבר בקרוב.

לפי הדיווחים, מי שתתווך במשא ומתן בין ישראל וחמאס תהיה מצרים, והוא ייערך בבירתה קהיר. לדברי נזאל, מצרים הודיעה לארגון כי המשא ומתן יתנהל בערוץ נפרד משה שמנהלת ישראל מול הפלסטינים בנוגע להפסקת האש בסיום מבצע "צוק איתן".

אנדרטת הנצחה לסמ"ר אורון שאול הי"ד (פלאש90)

דובר חמאס בעזה מושיר אל-מסרי התבטא לאחרונה כי ישראל והארגון קרובים לעסקת חילופי שבויים שנייה. המודל המוצע הוא אסירים תמורות גופות חיילים ישראלים. גם סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה הביע תקווה ל"שמחה גדולה" בקרב האסירים הפלסטינים שתתרחש בקרוב.

בצמתים מרכזיים ברצועת עזה נתלו לאחרונה שלטי ענק בהם נכתב "בקרוב עסקת וופא 2", סטיקרים עם הסלוגן נתלו במקומות שונים ברצועה ומבשרים בצירוף ההתבטאויות השונות של בכירי חמאס על אפשרות שמשא ומתן בים ישראל וחמאס ייפתח כבר בקרוב.

יצויין, כי לפני יומיים מינה ראש הממשלה בנימין נתניהו את אלוף-משנה במיל' ליאור לוטן לתפקיד המתאם לענייני שבויים ונעדרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר