תפנית בחקירה

דריסת החיילים בגוש עציון: תאונת פגע וברח ולא פיגוע

מאז שעות הערב אמש עת נדרסו שלושה חיילים בגוש עציון, גורמי הביטחון סברו כי מדובר בפיגוע דריסה מכוון על רקע לאומני, שלאחריו הנהג נמלט מהזירה. אלא שכעת מעדכן גורם בטחוני בכיר כי מהחקירה הראשונית מסתמן שלא מדובר בפיגוע דריסה אלא בתאונת פגע וברח (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הדריסה, אמש (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

תפנית בחקירה: מאז שעות הערב אמש (רביעי) עת נדרסו שלושה חיילים בגוש עציון, גורמי הביטחון סברו כי מדובר בפיגוע דריסה מכוון, שלאחריו הנהג נמלט מהזירה.

אלא שבשעות הצהריים, מפתיע גורם ביטחוני בכיר ואומר כי מהחקירה הראשונית עולה כי לא מדובר בפיגוע דריסה אלא בתאונת פגע וברח.

פיגוע או תאונה? צפו ברגע דריסת החיילים בגוש עציון

הדברים נאמרים זמן קצר לאחר שהדורס שנמלט אמש הסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון, כאשר מחקירתו ומחקירת אדם נוסף שנעצר בחשד למעורבות בדריסה, עולה כי מדובר בתאונת פגע וברח ולא בפיגוע על רקע לאומני.

החשוד, המאם מסאלמה, הסגיר את עצמו בצהריים לידי קציני מנהלת התיאום והקישור של מתאם פעולות הממשלה בשטחים בבית לחם משם הוא הועבר לחקירה.

מהשב"כ נמסר כי עוד בטרם הסגיר מסאלמה את עצמו, עצרו לוחמי ההנדסה מגדוד 603, בבית עווא, חשוד אחר במעורבות בדריסה. לפי החשד הוא סייע לדורס.

מלבד זאת, כוחות הביטחון עצרו כמה קרובי משפחה של החשוד בדריסה. בסוכנות "צפא" דווח כי אביו נעצר בפשיטה של כוחות הביטחון על בית עווא.

אמש, החשוד פגע בשלושה חיילי צה"ל באזור צומת גוש עציון, סמוך למחנה הפליטים אל-ערוב, עם הרכב המסחרי בו נהג. אחד החיילים נפצע באורח בינוני עד קשה ושני חיילים נפצעו באורח בינוני. הם פונו לבית החולים הדסה עין כרם שם נותחו.

הנהג נמלט מהזירה וכעבור זמן קצר הרכב המסחרי אותר באל ערוב כשהוא נטוש ועם פגיעה בחלקו הקדמי. הנהג נמלט ואותר רק כשהסגיר את עצמו, אך כעת מסתמן כי מדובר בתאונה ולא בפיגוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר