"תלמידי פוניבז' מוכנים להתגייס לצה"ל"

על רקע מאבק בין "הפורום לשויון בנטל" ו"המחנה המשותף", הגיע בועז נול, איש מחנה הפראיירים לביקור בישיבת פוניבז'. "מדובר היה במחזה מרשים", הוא סיפר ואמר כי ניהל שיחות מעמיקות עם בחורי הישיבה והתרשם כי הם מוכנים להתגייס ולהיות חלק מהחברה הישראלית, לו רק הצבא יעמיד לרשותם את המסגרות הייעודיות והמתאימות לצרכים הייחודיים שלהם

ישראל כהן | כיכר השבת |
היכל ישיבת פוניבז' (צילום: משה גולדשטיין)

שמחה לאיד? מתברר כי "מלחמות היהודים" לא פוסחות גם על המבקשים לגייס את בני הישיבות ובימים האחרונים מתגלים חילוקי דעות חריפים בתוך מטה המאבק לגיוס החרדים לצה"ל בין הארגונים השונים.

בחזית המאבק ניצבים שני ארגונים ובהם "הפורום לשויון בנטל" וכן "המחנה המשותף" המנסים לשתף פעולה במאבק כנגד החרדים.

לפגישה עם ראש הממשלה נתניהו הגיעו משלחות משני הארגונים אך כעת מתברר כי ארגוני המילואים מביעים כעס רב על בועז נול ועידן מילר, ראשי "המחנה המשותף", המתיימרים לייצג את המילואימניקים. לפי בדיקה שערכו, התברר כי השניים בקושי משרתים בשירות המילואים בעצמם.

אלוף משנה במיל משה פישר יו"ר פורום המג"דים והמח"טים אמר למעריב: "מי שלא עושה מילואים לא יכול לייצג מילואימניקים, ברגע שראיתי שהם פוליטיים ניתקתי מגע איתם".

בפורום לשויון בנטל מלגלגים על השניים ואומרים "בועז נול ועידן מילר רואים עיתונאי או מצלמה, הם מאבדים את הצפון וזה לא נעים".

לטענת בועז נול, בשנים האחרונות הוא שהה בארה"ב ולכן לא שירת במילואים. עידן מילר ששירת בגלי צה"ל: "אמנם לא לחמתי מעולם מול פני האוייב, אבל ביליתי הרבה לילות בגל"צ כמילואימניק.

הבוקר הגיעו בועז נול ועידן מילר וראשי מחנה הפרייארים לביקור בישיבת פוניבז' בבני-ברק. הקבוצה שוחח וקיימה דיאלוג ענייני עם בחורי הישיבה.

בועז נול, מראשי מאהל הפרייארים שביקר הבוקר בישיבה מגיב לראשונה לכיכר השבת על הטענות שהופנו כלפיו. נול אמר: "אלו שטויות והבלים, אני מוכן להתייצב למילואים מתי שרק יקראו לי, מדובר בטענות מגוחכות של אנשים קטנים".

באשר לביקור בישיבה אומר נול כי מדובר היה במחזה מרשים ולדבריו ניהל שיחות מעמיקות עם בחורי הישיבה והתרשם כי הם מוכנים להתגייס ולהיות חלק מהחברה הישראלית, לו רק הצבא יעמיד לרשותם את המסגרות הייעודיות והמתאימות לצרכים הייחודיים שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר