סינגל חדש: אוהד מושקוביץ ומיכה גמרמן ב"קשר של קיימא"

מיכה גמרמן הזמר הדתי הברזילאי משיק קליפ מיוחד לדואט שלו עם אוהד מושקוביץ '"גילה רינה". בימים הקרובים ישיק גמרמן את אלבום הבכורה שלו "קשר של קיימא" (מוזיקה,קליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מיכה גמרמן ואוהד מושקוביץ בצילומי הקליפ (צילום: צילום מתוך הקליפ )

מיכה גמרמן בקליף משותף יחד עם אוהד מושקוביץ - "גילה רינה".

בהפקת הסינגל מספרים כי בשנים האחרונות נוצר ביקוש ולחץ אדיר מהקהילה היהודית המקומית על מיכה שיהווה נציג של כבוד מטעם הקהילה היהודית בתחום המוזיקה החסידית.

לאור זאת, מיכה הפיק אלבום חסידי איכותי ברמות הגבוהות ביותר עם צמד המפיקים אלי כהן ואיצי ברי מישראל כאשר כבר הסינגלים הראשונים צברו תאוצה גבוהה בתחנות הרדיו ובאולמות החתונה בישראל ובברזיל והפכו ללהיטים.

בתקופה האחרונה אירח מיכה ב-2 מופעי ענק את הזמרים אוהד מושקוביץ ואיציק דדיה והופיע בפני אולמות מלאים מפה אל פה בריו , ובסאו פאולו.

בעקבות המופע, צילם מיכה קליפ משותף עם הזמר אוהד מושקוביץ בריו דה ז'נרו ברזיל לסינגל "גילה רינה"

בימים אלו משיק מיכה את אלבום הבכורה "קשר של קיימא" וכבר אוסף חומריים לאלבום השני, ובמקביל להכין את מופע הבכורה שלו ברחבי ארה"ב ואירופה.

מיכה נולד וגדל בריו דה ז'נרו בברזיל, מיד לאחר נישואיו פנה מיכה ללימודי רבנות / מילה ומשמש כיום אחד המוהלים המוסמכים היחידים בקהילה היהודית בברזיל.

במקביל, מיכה התמקצע בתחום החינוך, מחנך ומגדל את דור העתיד הדתי/חרדי בקהילה היהודית בסאן פאולו ברזיל.
אך חיבתו למוזיקה היהודית בקעה בקרבו, כאוהד ושוחר מוזיקה חסידית הקים הרכב מוזיקאלי בסאן פאולו שעם הזמן הפך להיות אחד ההרכבים המבוקשים בכל מה שקשור במוזיקה יהודית, אירועים עסקיים ערבי חברה חתונות בר מצוות וכו'.

ההרכב המוזיקלי משמש כל זמר חסידי מכובד שמגיעלברזיל כהרכב מוזיקלי להופעותיו, כשמיכה הינו חלק בלתי נפרד מאותו אירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר