SanDisk שוב שוברת את השיא: כרטיס זיכרון בנפח 512GB

ענקית שבבי הזיכרון הישראלית לשעבר SanDisk שוברת שוב שיא, כשהחלה לשווק כרטיס זיכרון SD בנפח של לא פחות מ-512 גיגה בייט בסדרת Extreme PRO SDXC (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

ענקית שבבי הזיכרון הישראלית (לשעבר) הכריזה על שבבי זיכרון חדשים בסדרת Extreme PRO SDXC, וביניהם כרטיס זיכרון שמגיע עם נפח אחסון של לא פחות מ512 גיגה בייט, הדחוס בתוך כרטיס SD בממדים הרגילים.

סדרת הכרטיסים החדשה, Extreme PRO SDXC, מיועדת בעיקר לאנשי מקצוע, הדורשים צילום באיכות גבוהה במיוחד. ולאור כניסת הסטנדרט החדש של צילום באיכות 4K, שהינה איכות הכפולה פי ארבעה מאיכות FHD. ועל כן נדרש לה נפח זיכרון גבוה בהרבה מצילום באיכות נמוכה יותר. ולצורך כך גם הקנו לו העברת נתונים בנפח של עד 90 מגה בייט לשנייה.

לשם השוואה, בדיסקים הקשיחים בטכנולוגיית SSD הפועלת עם שבבי זיכרון אלקטרוניים, מקובל כיום בשוק הביתי והמקצועי נפח של 256 גיגה בייט.

כרטיסי הזיכרון החדשים, שכאמור מיועדים לקהל הצלמים המקצועיים, מציעים גם שרידות מרשימה. הכרטיס יוכל לשרוד כמובן נפילות ושחיקות העלולות להופיע בצילומים באזורים קשים, אך גם נפילה למים. הדיסקים יוכלו גם לעבור בסורקי רנטגן מבלי שיינזקו.

מחירו של כרטיס ה-SD בנפח 512 גיגה בייט צפוי לעמוד על 800 דולרים בכל רחבי העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר