צפו: למבורגיני הוריקן במרוץ נגד מטוס קרב רוסי

מפגש פסגה בין אחד ממכוניות הספורט הטובות בעולם - ההוריקן החדש של למבורגיני, מול אחד ממטוסי הקרב הטובים בעולם - סוחוי Su-27 הסתיים במרוץ עצבני במיוחד. מי ניצח ומי הפסיד? (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ערוץ היוטיוב Car Crasher)

הסרטון הבא מביא לכם קרב איתנים של ממש, כוחות קרקע מול כוחות אוויריים. כאשר מכונית הדגל החדשה של למבורגיני, Lamborghini Huracan, יצאה למרוץ מול פאר היצירה האווירית של רוסיה, ה- Su-27 של יצרנית המטוסים הרוסית, סוחוי.

מן העבר האחד עמד כאמור, ה- Lamborghini Huracan, שהוצג לפני חודשים ספורים, כשהוא מחליף את הלמבורגיני גאייארדו. הנו כאמור אחד מרכבי הספורט הטובים והמהירים בעולם. כאשר הוא עושה שימוש במנוע V10, אשר מספק לו לא פחות מ-620 כוחות סוס. מה שמאפשר לרכב להגיע למהירות של 325 קמ"ש, ללא מאמץ מיוחד.

מן העבר השני, עמד כאמור מטוס הקרב הסילוני הרוסי Su-27. אשר נחשב לאחד מכלי הטיס הטובים בעולם, ונחשב מתחרה למטוס הקרב האמריקני F-15' מה שהופך אותו לאימת המערב. המטוס גם נחשב לאחד המטוסים המהירים והמתמרנים בעולם, שיכול להגיע למהירות של למעלה מ-2500 קמ"ש.

המרוץ, אשר נערך בבסיס חיל אוויר רוסי, ותועד על ידי הצלמים הצבאיים הרוסים, העמיד למבחן את כוחם של שני כלי התחבורה האימתניים, במטרה לבדוק מי מהיר יותר.

תוצאות הקרב היו די צפויות. למרות הפייט שנתן הלמבורגיני הוריקיין בתחילת המסלול, עד מהרה הדבקי הסחוי 27 את הפער, כאשר צמד מנועי הסילון האימתניים שלו לקחו אותו הרחק מן הלמבורגיני. גם בחזור הצליח הסוחוי לעקוף את הלמבורגיני, כשהוא עושה שימוש ביכולות התמרון המיוחדים שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר