בריטניה: השיטה היצירתית להרחקת הומלסים

סערה בממלכה הבריטית: דיירי בניין יוקרתי בלונדון הציבו בכניסה לבניין דוקרנים בכדי להרחיק את ההומלסים מלישון בפתח הבניין. אחת הדיירות בבניין: "כמו חיות" (חדשות,עולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הדוקרנים בכניסה לבניין (צילום: ללא קרדיט)

הממלכה הבריטית סוערת בימים האחרונים בעקבות פרסום תמונות המראות כי סמוך לדלתו של בניין יוקרתי בלונדון הותקנו דוקרנים, זאת במטרה למנוע מהומלסים (חסרי בית) לישון על יד הלובי.

ראש העיר לונדון, בוריס ג'ונסון, גינה היום (שני) את המעשה. בכך הצטרף ראש העיר למחאתם של רבים מתושבי הממלכה שהזדעזעו מהתקנת הדוקרנים.

לדבריו, "התקנת דוקרנים בבניין בסאות'וורק כדי להרחיק הומלסים היא צעד מכוער, מגעיל וטיפשי, ויש להסירם במהירות האפשרית. הדוקרנים אינם התשובה".

כלי תקשורת בממלכה דיווחו כי מאות תושבים חתמו על עצומה ברשת המפצירה בדיירי הבניין להסיר את הדוקרנים מהכניסה.

דיירי הבניין, שבו דירה בת שני חדרי שינה עולה כ-900,000 ליש"ט - כמיליון וחצי דולר, היו חלוקים בדעותיהם לגבי הדוקרנים שהוצבו בכניסה לבניין. לדברי דיירת אחת, "מדובר ברדיפת ההומלסים. לא ידעתי מה המטרה שלהם, בהתחלה חשבתי שמדובר בטרנד עיצובי".

לאחר שהבינה את מטרת הדוקרנים, אמרה כי "זה ברוטלי. אי אפשר להתייחס לבני אדם כמו אל חיות. אני גרה באזור הזה כבר זמן מה וישנם המון הומלסים, אך הדוקרנים אינם התשובה".

בניגוד אליה, דייר אחר טוען כי הצעד הכרחי. לדבריו, "אנחנו חוזרים הביתה ומגלים הומלסים ישנים על מפתן הדלת. זה לא נעים בכלל. אם הדוקרנים יעצרו את זה - זה יהיה נפלא".

כידוע, דוקרנים כגון אלו בדרך כלל משמשים להרחקת בעלי כנף וחיות, כך שהתרעומת בבריטניה הולכת ותופסת תאוצה.

התמונות שמסעירות את הממלכה הבריטית

(ללא קרדיט)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר