'המבדיל' | כל מוצ"ש

היועץ החרדי מספר על מאחורי הקלעים; צפו

צורת החשיבה נעה הלוך וחזור, כמו לימוד הגמרא, להבין מהי הטענה המרכזית שלך, ומה הצד השני ירצה לענות • היועץ החרדי הבכיר אברימי קרויזר מספר על מאחורי הקלעים (חרדי)

קרויזר עם זלמן שטוב (צילום: דודי פלוג • מפיק: איציק אוחנה)

השבוע מתארח בתוכנית 'המבדיל' אברימי קרויזר יועץ התקשורת החרדי והאסטרטג, כדי לדבר על מאחורי הקלעים של הדברים הגדולים, ועל השקלא וטריא שיש לעשות בכל סוגייה תקשורתית.

קרויזר שהיה היועץ של ברקת מספר על תפקיד האסטרטג, "זה לא שאתה קם יום אחד בבוקר ומחליט להיות אסטרטג, אלא שילוב של הרצון להשפיע, לבחור דווקא את מאחורי הקלעים ולא את הפרונט, ושם המקום לעשות את זה בצורה מקצועית, ולעזור לאדם להניע את המהלכים הנכונים".

צורת החשיבה נעה הלוך וחזור, כמו לימוד הגמרא, להבין מהי הטענה המרכזית שלך, ומה הצד השני ירצה לענות וכו'. ההבנה מהן החוזקות שלך חשובה יותר מהניסיון להבין דווקא מהי התפיסה של הצד השני, כיוון שאז אתה מגדיר לעצמך קודם כל מי אתה.

אנשים רבים אוהבים להיות בפרונט, להיות מוצגים על המסך כאלו שפעלו, אך אנשי האסטרטגיה נמצאים דווקא מאחור, במקום שלא תמיד מגיע עם קרדיט ותמונה נוצצת. "מאחורי הקלעים לא צריך למצמץ ולא מסתנוורים", כדברי קרויזר. דווקא במקום ההוא ישנה האופציה לתכנן מהלכים ארוכי טווח שיכולים להשפיע רבות.

למאחורי הקלעים יש מחיר, לא תמיד האסטרטג יכול לומר בשיחה עם אנשים שטוענים נגדו, מה היה ומי אמר מה, ולפעמים, דווקא ביועצי תקשורת חרדים, שהקהילה החרדית מרגישה שלא עזרו מספיק, והצד השני חושב שעזרו יותר מידי, המחיר גדול יותר. "למעשה זאת זירה ציבורית, ומי שנמצא בזירה כזאת צריך לדעת לקבל ביקורת, ולדעת שהיא תבוא. להגיד שזה קל, בוודאי שלא, אבל היה שווה".

בתכנית האירוח "המבדיל" מתארחים מידי שבוע, יוצרים, אמנים, אנשי תרבות ודמויות שונות מרחבי העולם, שידברו על נקודות אור שונות שפגשו במהלך חייהם.

את התכנית מגיש האמן והיוצר זלמן שטוב, בהקדמה של הבדלה בסגנון קרליבך, וברעיון קצר מתוך הפרשה. שבוע טוב וחורף בריא.

צפו בריאיון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר