'המבדיל' | צפו

עו"ד אברהם יוסטמן, הבקיא ביותר במספרי הבחירות מגולל את סיפור חייו

עו"ד אברהם יוסטמן במסע מיוחד בתוכנית 'המבדיל' - אל החיבה המיוחדת למספרים, הילדות בבני ברק, ועד לוועדת הבחירות המרכזית בה הוא חבר מזה עשור | צפו בריאיון מרתק (המבדיל)

עו"ד אברהם יוסטמן לצד זלמן שטוב (צילום: דודי פלוג • מפיק: איציק אוחנה)

השבוע מתארח בתכנית האירוח "המבדיל" אצל האמן זלמן שטוב, עו"ד אברהם יוסטמן במסע אל החיבה המיוחדת למספרים, הילדות בבני ברק, ועד לקרן קמ"ח הפועלת לקידום מקצועי חרדי, ולוועדת הבחירות המרכזית בה הוא חבר מזה עשור.

חיבתו של יוסטמן למספרים החלה בגיל צעיר, ולדבריו, בזמנו למדו יותר ליבה מאשר מה שלומדים היום. למרות חיבתו למספרים בסופו של דבר יוסטמן מתמקצע בלימודי עריכת דין. בזמנו החופשי יוסטמן בוחן את עצמו בכפולות של מספרים אקראיים, כדע לבדוק האם הוא עדיין בכושר.

מערכת היחסים עם וועדת הבחירות התחילה 20 שנים לאחור, כשממערכת בחירות אחת לשניה, יוסטמן קופץ בין תפקידים שונים, ולדבריו - כל התפקידים כולם, עד שלפני עשור נכנס כחבר וועדה רשמי.

נבחרי הוועדה נבחרים מטעם המפלגות ואחראים נכון לשנה זו על תקציב של חצי מיליארד שקל. הועדה אחראית על כל ההפקה האדירה הזאת שנקראת - בחירות. ממשקיפי קלפי ועד לספירת הקולות.

יוסטמן הינו סמנכ"ל קרן קמח, הפועלת כבר שנים ארוכות לקידום חרדים הן בפן הלימודי, והן בפן היישומי.

בתכנית האירוח "המבדיל" מתארחים מידי שבוע, יוצרים, אמנים, אנשי תרבות ודמויות שונות מרחבי העולם, שידברו על נקודות אור שונות שפגשו במהלך חייהם. את התכנית מגיש האמן והיוצר זלמן שטוב, בהקדמה של הבדלה בסגנון קרליבך, וברעיון קצר מתוך הפרשה.

שבוע טוב וחורף בריא, לכם ולכל עם ישראל!!

צפו בריאיון המרתק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר