ראיון חג

הזמר שלמה כהן בראיון: "קורונה זה ממש לא שפעת"

הזמר החסידי, שלמה כהן, בראיון חג באולפן 'כיכר השבת' בו הוא מספר על השנה המאתגרת שחווה, ההופעות שעברו שינוי מהקצה אל הקצה וגם הקורונה שהגיעה עד אליו (VOD)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

הזמר החסידי, שלמה כהן, בראיון חג באולפן 'כיכר השבת' בו הוא מספר על השנה המאתגרת שחווה עם נגיף הקורונה המשתולל, ההופעות שעברו שינוי מהקצה אל הקצה וגם הקורונה שהגיעה עד אליו.

"זו הייתה שנה מאתגרת, המון זמן לאגור חומרים. כל השנים יש לחץ ורצים ממקום למקום. מצד שני כשאתה לא מופיע באיזה שהוא שלב אתה כבר מתגעגע לזה", אומר כהן ומוסיף, "אפילו עיוור יכל לראות את זה, זה מרגיש שהקב"ה סגר את העולם לשנה ועכשיו החליט לפתוח. פתאום 300 איש רוקדים זה נראה כמו משהו הזוי".

"היו לי הרבה תובנות של אמונה וביטחון. המוטו שלקח אותי השנה, התחברתי יותר לקב"ה מה זה אמונה ומזה ביטחון לפעמים לומדים את זה בספרים, אבל פה עמדנו מול זה בצורה מעשית", אומר כהן.

הוא מדבר מעט על החוויה האישית שלו עם הקורונה, "ב"ה יצאתי מזה בלי פגע, אבל לכל אלו שאומרים שקורונה זה כמו שפעת, תפסיקו לבלבל במוח, זה לא שפעת ואפילו לא קרוב לזה".

שלמה כהן שעלה כנער צעיר מארגנטינה ללמוד בישראל, מספר בראיון על ההיכרות עם ר' חיים בנט שהביא אותו ל'רננו חסידים' בתיווכו של רובי בנט שלמד איתו בישיבה ועל ההיכרות עם מונה רוזנבלום שהקליט לו את אלבומו הראשון שהביא את החשיפה הגדולה, "אני חייב לו תודה גדולה מאד, הוא זה שלמעשה לימד אותי איך להיכנס לעולם זה ולעשו את זה בצורה נכונה בלי להתבלבל ולאבד את זה", אומר כהן.

כהן מספר גם על ההיכרות עם הצמד המוזיקלי אלי קליין ואיצי ברי שהלחינו ועיבדו את אלבומו האחרון "מצפים" ואומר, "אחת המתנות הכי יפות שיש בדור הזה, זה אלי קליין ואיצי ברי. יש להם שילוב מטורף בלחנים, איצי ברי מגיע מבית חסידי ואלי קליין מבית ליטאי וזה שילוב מצוין שכל אחד מביא את הכיוון שלו.

הוא מספר על המפגש הראשוני שלהם, "פגשתי אותם באיזו חתונה והסתכלתי עליהם בהתחלה כמו עוד מלחין, ואז הם שלחו לי שירים ושמעתי שיר ועוד שיר ועוד שיר, הרגשתי כאילו אני פותח ארון ונופל עליי מאה אלף יהלומים, בדרך כלל משלבים ולא לוקחים את הכל מאותם המלחינים אבל פה הרגשתי שאין שום צורך לשלב ואני עובד איתם גם על האלבום הבא".

צפו בראיון המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר