צפו ב'המבקר'

איש ההייטק שנטש את הכל לטובת המוזיקה

הזמר והיוצר משה פלד, בראיון באולפן כיכר השבת, על היצירה האישית, וכיצד הסינגל המצליח שלו "אותו היום" כמעט וניתן בכלל לזמר אחר וגם פינת 'המסננת' ועוד פינה חדשה (VOD)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

השבוע מתארח באולפן 'כיכר השבת' הזמר והיוצר משה פלד, אחד מהאמנים האהובים בז'אנר המוזיקה היהודית. הוא הוציא כבר כמה סינגלים שמושמעים רבות בכלי התקשורת השונים, אך הסינגל האחרון שלו "אותו היום" הוא הצלחה של ממש והוא זוכה לשבחים רבים.

פלד מספר על תחילת הדרך המוזיקלית שלו כיצד היה במשך חמש שנים איש הייטק עד להחלטה לנטוש את הכל לטובת העיסוק במוזיקה, על הפריצה שלו לאחר שניצח בתכנית "המלחינים" והיצירה המקורית של צעירים חרדים שבשנים האחרונות רבים מהם החלו לכתוב בעברית.

משה פלד מתייחס לנושא התחרויות בתחום המוזיקה ולמרות הניצחון שבאמתחתו הוא מתקשה להמליץ על זה. הוא מספר כיצד הוא מלחין וכותב את שיריו ומדוע הוא מתקשה מאד למכור שירים לזמרים אחרים.

צפו בראיון המלא ובביצוע הלייב ללהיט 'אותו היום'

לקראת השקת ריאליטי המוזיקה המושקע של 'כיכר השבת' - "כוכב המג'יק קאס" מחר בשעה 18:00, פינה חדשה ב'המבקר' יחד עם משה מנס, איש 'כיכר השבת', האיש וההומור, שיסכם מידי שבוע את הפרק הקודם, יסביר מעט על הפרק הבא ואולי גם יחשוף כל מיני דברים קטנים אך מרתקים.

לשירים המלאים בפינת המסננת

איתי דוד מעטוף - במדבר

ניסים סאאל - אשת חיל

רועי לביא - לכתחילה אריבער

יהושע לימוני - כתר מבוכה

אברהם מרדכי שוורץ - כי לא תעזוב

שולי רנד - עוקר הרים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר