הפסח של 'המבקר'

שולי רנד בריאיון חגיגי: "יש לי קשר מיוחד לבחורי הישיבות"

הזמר והיוצר המוערך, שולי רנד, בראיון חג באולפני 'כיכר השבת', משיק את אלבומו החדש עם עמיר בניון ומספר על האלבום הגנוז שחזר לחיים ועל היצירה בחייו האישיים חדשים • צפו בריאיון (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הזמר והיוצר המוערך, שולי רנד, בראיון חג באולפני 'כיכר השבת' לרגל השקת אלבומו החדש עם עמיר בניון - "שולי שר בניון". רנד מספר על האלבום הגנוז שחזר לחיים לאחר כ-15 שנה.

"בכלל לא הייתי אז זמר ואז קיבלתי טלפון מפתיע מעמיר בניון. לא ממש הכרתי אותו אז, הוא אמר לי "כתבתי לך אלבום", הייתי בשוק מה הקשר בכלל אלבום. אמרתי לו שאני לא זמר והוא ענה לי "שמעתי אותך מתראיין וזה מספיק לי". האלבום בסוף נגנז מסיבות טכניות אבל ראיתי כל השנים שהוא לא עושה כלום עם אותם שירים וכשנפגשנו לפני כמה שנים במופע 'צמאה' החלטנו להחזיר את האלבום לחיים", מספר רנד.

הוא מספר על החיבור המיוחד שלו בשנים האחרונות עם בחורי הישיבה, "אני אוהב אותם באופן מיוחד, הם יודעים להעריך את המילה הכתובה ורוצים להבין כל שורה ממה שאני כותב. עלו אליי הביתה פעם ודפקו על השולחן כדי שאסביר להם שורה בשיר", הוא אומר בחיוך. רנד מתייחס בראיון גם לפולמוס סביב הלהיט שלו "עוקר הרים" והמשפט "לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם".

שולי רנד מתייחס גם ליצירה בחיים החדשים שלו, לאתגר האמנותי שהוא חווה דווקא מתוך הנחת והתוכניות ליצירה בקרוב.

צפו בראיון המלא

השבוע בחול המועד שולי רנד יוצא במופע מיוחד יחד עם ליפא שמלצר שמגיע במיוחד מאמריקה, צפו לדואטים מיוחדים...

לכרטיסים כנסו >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר