התובע במשפט אולמרט

עו"ד אורי קורב בריאיון על ההחלטות בתיק דרעי

המלצות המשטרה והפרקליטות בתיק אריה דרעי וההחלטה של היועמ"ש; החשד לעבירות מס והתיק שהיה מעורב בו והדרמות במשפט נתניהו. עו"ד אורי קורב בראיון לישי כהן (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: הלל רוזנברג)

לאחר חמש שנים, מאז נפתחה החקירה נגד יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, חקירה שנפתחה בחשד לשחיתות שלטונית, היא הגיעה השבוע לסיומה עם החלטת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, להגיש כתב אישום בעבירות מס בלבד וניקוי דרעי מעבירות שחיתות.

בריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת', מתייחס עו"ד אורי קורב, סנגור פלילי ולשעבר בכיר בפרקליטות והתובע במשפט אהוד אולמרט, להחלטת היועמ"ש, התיק שהכיר מקרוב והדרמות במשפט ראש הממשלה, בנימין נתניהו. צפו בריאיון המלא.

במהלך הריאיון התבטא עו"ד קורב: "זה ברור שמול החשדות שיצאו לדרך, וכשבוחנים את החשדות מול ההמלצות הסופיות וההזמנה לשימוע, וכשהיועץ כותב מכתב שנחשב חריג מבחינת הנוסח שלו, שההחלטה היא לא סופית, כל אלו מלמדים שישנה הערת אזהרה בנושא. לא נהוג להדגיש במכתבים שההחלטה לא סופית, אלו דברים שאני לא רגיל לראות בכתב חשדות. ברור שמול החשדות מדובר בעכבר.

לדבריו: "כמי שנחשף לחומר באחת הפרשיות אני חושב שמדובר בפרשיה חלשה ביותר שאני לא חושב שיש בה ראיות להעמדה לדין בעבירות מס, ולכן אם זה המצב גם בשאר הפרשיות, הייתי אומר שלשר דרעי יש סיכוי בשימוע לשכנע ולכרסם בכתב החשדות".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר