בחירות 2021

האסטרטג הבכיר ישראל בכר בריאיון מיוחד

הריאיון המדובר של בנימין נתניהו; ההתעלמות מגדעון סער; המועמדות של בנט; קמפיין השנאה נגד החרדים והטעויות של בני גנץ • האסטרטג הבכיר ישראל בכר בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

שלושים יום לבחירות 2021, האסטרטג הבכיר ישראל בכר התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' ודיבר על הקמפיינים של המפלגות השונות, הריאיון המדובר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הסקרים וכיצד החרדים צריכים להתמודד עם ההסתה נגדם. צפו בריאיון המלא.

במהלך הריאיון התייחס בכר להסתה נגד החרדים ואמר: "אני חושב שאיווט יכול לסיים עם מספר מנדטים שגדול יותר מששה, כפי שהסקרים נותנים לו כעת, השאלה המרכזית היא היכן ילכו המצביעים הללו, האם יותר יצביעו ליאיר או לאיווט".

"ראינו את זה גם בקמפיין הקודם, שאז ליברמן היה על סף 12 מנדטים, ובסופו של דבר בגלל קמפיין של כחול לבן הצליחו לעצור את המגמה, אבל התדר הזה הוא בהחלט מניע אנשים למפלגות".

למה? מה הסיבה שאדם ששונא אותי מקבל קולות בקלפי?

"בסופו של דבר הבוחרים הם יצורים אנושיים שהפסיכולוגיה משפיעה עליהם, ולכן ישנם כמה דברים שמניעים אנשים לקלפיות. או התקווה או השנאה, ורגש השנאה הוא רגש חזק ויצרי שבסופו של דבר גם מניע אנשים לפעולה, ולכן במקרה הזה כשהחרדים הם השנואים ביותר, הם המטרה של קהלים מסויימים".

אתה אומר שהיום יש בישראל מספר מנדטים שהיועץ האסטרטגי הבכיר ישראל בכר, מי ששימש גם כיועצו של בני גנץ

"בהחלט שכן. יש בערך ששה או שבעה מנדטים של אנשים כאלו".

היכן אנחנו החרדים טעינו?

"קשה להכליל ציבור שלם, אבל העובדה שישנם פלגים מסויימים שמחזקים את הסטיגמה התקשורתית בגלל ההתנהגות שלהם, הם אלו שגורמים להגברת השנאה, למרות שבהסתכלות רחבה אפשר לומר שהציבור החרדי בכללותו התנהג בצורה טובה".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר