ראיון באולפן הבחירות • צפו

בן גביר לא חושש מאחוז החסימה ומודיע: זו הדרישה שלנו

הניתוק במגעים עם ח"כ בצלאל סמוטריץ'; החשש של בנימין נתניהו ששתי הסיעות לא יעברו את אחוז החסימה; הסקרים הפנימיים; המתקפה של גפני נגדו והסיכוי שאלי ישי ישוריין ברשימה • ח"כ איתמר בן גביר בריאיון לישי כהן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג. מפיק: איציק אוחנה)

על רקע הנתק עם יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', וההחלטה לרוץ בנפרד, יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר התארח לריאיון באולפן הבחירות של 'כיכר השבת' והצהיר כי אינו חושש מאחוז החסימה אך מוכן לחזור ולרוץ עם סמוטריץ', בתנאי שיכבד את דרישת הריץ' רץ' ברשימה. צפו בריאיון המלא.

כותרות מהריאיון

ניתוק המגעים עם סמוטריץ': "אני במאת מקווה שבצלאל יתעשת , אנחנו יצאנו לדרך לפני שבוע אחרי שבמשך חודשים פניתי אליו פעם אחר פעם, לא היה באמת רצון, ביטלו פגישות. יצאנו לדרך. נכח הקריאה של בצלאל אתמול, עשיתי צעד, חתמתי על הסכם לריצה משותפת, ריץ' רץ', הכי הגון, הכי ישר, עם הנהגה משותפת כפי שבצלאל הציע. הנה, אני רוצה, אני חתמתי.

"התחושה שלי שבצלאל רוצה לרוץ לבד, אין לו באמת רצון. הוא ניהל מו"מ במשך חודשים עם שיקלי, מי שרוצה לרוץ יחד - לא מנהל משא ומתן עם אחרים. לא צריך כעת חדר סגור, חתמתי - תחתום גם אתה".

חשש מאחוז החסימה: "האינטרס שלי זה בוודאי לרוץ לבד, רואים את הנתונים. לא רק הסקרים. אני לא שולל את עמדת 'הליכוד', אני חושב שאם נרוץ בנפרד נצליח למקסם את הכוח. אבל, אני ער שיש אנשים שחושבים אחרת. אדרבה, ניהלתי משא ומתן במשך חודשיים.

ח"כ איתמר בן גביר בריאיון לישי כהן

"גם הסקרים של נתניהו והוא יודע את זה אומרים ש'עוצמה יהודית' עמוק בפנים. ועדיין אני לא שולל, מה שאני רוצה את השוויון. אני שומר לו את המוקם הראשון, הוא במקום הראשון".

מועמד חרדי ב'עוצמה יהודית': "יהיו לנו מועמדם מכל הסוגים, תחכה ותמתין ותראה. אני מאמין שכל מי שיסתכל על הרשימה ירגיש שזה הבית שלו".

אלי ישי: "אני לא שולל אף אחד, אני מעוד מעריך את אלי ישי. אני לא מדבר על מה ואיזה מגעים. אני בודק את כל הדברים ואת כל הכיוונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר