הנציג של שקד והנדל

אמיתי פורת באולפן: "לא אהיה האצבע ה-61 של בנימין נתניהו"

הבחירה להיכנס לפוליטיקה; הסקרים המנבאים שלא יעברו את אחוז החסימה; המהלך של בנט ושקד בהקמת הממשלה עם לפיד ורע"מ וההתחייבות לא להשלים אצבע 61 לנתניהו • אמיתי פורת, מועמד 'הרוח הציונית', בריאיון לישי כהן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי)

אמיתי פורת, בנו של חנן פורת ז"ל, שהצטרף למפלגת 'הרוח הציונית' בראשות איילת שקד ויועז הנדל, התארח לריאיון ראשון באולפן 'כיכר השבת' והסביר את הרצון להיכנס לפוליטיקה הארצית, התייחס לסקרים המלמדים שמפלגתו לא עוברת את אחוז החסימה ומצהיר כי לא יסכים להשלים 61 לבנימין נתניהו אלא יצטרף לדרישה לממשלת אחדות. וגם: מה עמדתו בסוגיות דת ומדינה? צפו בריאיון המלא

בפתח הריאיון הציג פורת את הפעילות שלו ואת הסיבה שבחר להצטרף לפוליטיקה הארצית. בהמשך התייחס לסקרים שלא מנבאים כי סיעת 'הרוח הציונית' תעבור את אחוז החסימה. פורת נשאל על החלטת נפתלי בנט להקים אתה הממשלה עם יאיר לפיד ורע"מ והסכים עם הצעד של השניים.

אמיתי פורת בריאיון לישי כהן

בהמשך התייחס פורת ליום שאחרי הבחירות במידה וסיעתו תעבור את אחוז החסימה. הסביר מדוע ישראל זקוקה לממשלת אחדות רחבה והצהיר כי לא יסכים להיות האצבע ה-61 של בנימין נתניהו.

לאחר מכן הסביר את ההבדל בין 'הרוח הציונית' לבצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר, וגם: התייחס לרפורמות בנושאי דת ומדינה של מתן כהנא, רפורמות איתן הוא מסכים.

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר