"אנחנו שווים בכוח הפוליטי"

בכיר 'אגודה' באולפן: שופרות 'דגל' עסוקים בהפצת שנאה, יש עלבון וזעם בציבור החסידי

עו"ד אברהם יוסטמן, חבר ועדת הבחירות מטעם 'אגודת ישראל', התארח באולפן הבחירות ותקף בחריפות את האמירות של אנשי 'דגל התורה': "שיסוי, הסתה והפצת שנאה. משתלחים באדמו"רים, יש תחושת עלבון ברחוב החסידי" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בחירות 2022: חבר ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אברהם יוסטמן, מי שנחשב ל'איש המספרים' של 'אגודת ישראל', התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף את האמירות של 'דגל התורה' נגד 'אגודת ישראל', סיפר על תחושת העלבון ברחוב החסידי והסביר מדוע לשיטתו החלוקה במספר המצביעים בין 'דגל ל'אגודה' היא שוויונית 50:50. צפו בריאיון המלא.

במהלך דבריו התייחס יוסטמן למתקפות מצד אנשי 'דגל התורה': "אם הוויכוח היה אידאולוגי, הללו מתירים והללו אוסרים, בית שמאי ובית הלל, זה היה בסדר גמור, זה מתקיים כל הזמן. היה יושב הרב אדלשטיין ושולח שליחים מטעמו, היה יושב האדמו"ר מבעלזא ושולח שליחים מטעמו. הדם הרע שנשפך בחודשיים האחרונים, בשביל מה?".

יוסטמן דיבר על המתקפות מצד גורמים המזוהים עם 'דגל התורה': "אני מתכוון לשיסוי, להסתה, להפצת שנאה ברמות שמתחילות להזכיר את השנה הקשה ההיא, תשמ"ט".

באשר לתחושות ברחוב החסידי סיפר בכיר 'אגודה': "יש תחושה בציבור החסידי, שאני מסתובב בתוכו, שאנשים מטעם 'דגל התורה' עושים מעשה שלא יעשה. יש לנו הסכם שנחתם לפני 16 חודשי, אף חסיד לא מבין מה השתנה. יש זעם עצום, עלבון, מרשים לעצמם להשתלח באדמו"רים".

עו"ד אברהם יוסטמן בריאיון לישי כהן באולפן הבחירות

יוסטמן התייחס לתדרוכים נגד ח"כ ישראל אייכלר והבהיר: "אני רוצה להגיד באופן ברור, כל 'אגודה' עומדת מאחורי אייכלר, כל השמועות והספינים כאילו חלק מהמועצת החסידית לא שבעת רצון, כולם - כולל חסידות גור - עומדים מאחורי ח"כ אייכלר וההחלטה של האדמו"ר מבעלזא".

יוסטמן חשף כי צוות מיוחד של 'אגודת ישראל' עמל בימים אלו על מיפוי המספרים ולהערכתו אף מפלגה לא תעבור את מחסום אחוז החסימה. לדבריו, החלוקה בין 'דגל' ל'אגודה' שוויונית, כ-130 אלף מצביעים לכל סיעה.

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר