אחד על אחד עם ישי כהן | צפו

דרעי: "הנדל היה חוצפן ועז מצח לחנך את החרדים, הוא משלם את המחיר"

ההסכם המתגבש ב'יהדות התורה' הסיכוי להשיג 61; הניסיון להחזיר את המצביעים לקלפי; הנאמנות לנתניהו; הזליגה לבן גביר; פטירת הגר"ש כהן ומינוי נשיא מועצת והמפלה של יועז הנדל • יו"ר ש"ס אריה דרעי בריאיון לישי כהן בוועידת 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונות: חיים גולדברג)

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, התארח היום (שני) בוועידת 'כיכר השבת' והתייחס להסכם המתגבש ב'יהדות התורה', לסיכוי של הגוש להשיג 61, סוגיית מינוי נשיא מועצת, הנאמנות לגוש הימין בראשות נתניהו והזליגה לאיתמר בן גביר. צפו בריאיון המלא.

קטעים מהריאיון

מפלגת ש"ס החלה בקמפיין חזק שנוגע כמעט לכל אחד מאזרחי ישראל, אבל גם בבחירות האחרונות היה קממפין מצוין וכולנו זוכרים שעשרות אלפי מצביעי ש"ס לא הגיעו להצביע

"על דא קא בכינא. אין לי הסבר. יכול להיות שגם היתה אדישות, ואני מקווה שכל הגוש יעבוד קשה מאד לטובת המטרה. אנחנו הקדמנו את המצב. אין לנו ב"ה מריבות, ואנחנו מתמקדים בהבאת המצביעים לקלפי בצורה נכונה.

"הממשלה הנוכחית עשתה לנו רק טוב, והביאה לכך שהיום כולם מבינים את הנזק הגדול שנעשה, ולכן אנחנו פועלים כבר מעכשיו כדי לארגן את המצביעים כדי שיבואו לקלפי. אם כולם יבואו, אין לי ספק שננצח ונגיע ל-61.

לדבריו: "לפיד לא פראייר, והוא לא יתן לאף אחד להיות ראש ממשלה, ולכן אין שום אופציה אחרת. זה או לפיד עם המשותפת והשמאל, או נתניהו יחד עם גוש הימין והמסורתי".

אריה דערי בוועידת 'כיכר השבת'

אתה רואה את מה שקורה בימים אלו עם יועז הנדל, אתה מאושר..

"הנדל והאוזר שהספיקו לעבור בכמה מפלגות בתוך כמה שנים, גרמו לאיבוד אימון של הציבור בפוליטיקה. הנדל ניסה לחנך אותנו בכוח, לכפות על 600,000 איש מצב שהם לא רצו, מי שמך בכלל".

אין ספק שהנושא של הסלולר מצריך שינוי

"חד משמעית. אבל יש דרך לעשות זאת. אני גם לא אוהב מונופולים, אבל לכפות מצב כזה בניגוד לחינוך שלנו, זה משהו שאי אפשר להסכים לו".

הפיצול יהדות התורה מדאיג אותך?

"לא. אני שומע בדרך לכאן שהם לפני סגירה, ואני מוכן לעזור בכל דבר שרק יהיה ניתן".

תהיה מוכן לצרף את בעלזא לרשת בני יוסף?

"לא הייתי ברור? אני מוכן להציע כל דבר כדי לעזור".

שמענו גורמים שונים שמתנגדים לחלוקת תלושי מזון, בטענה שמדובר בחלוקה ללא למצוא פתרון אמיתי לבעיית העוני.

"אני חושב שזה מרתיח מאד לומר ככה. אנחנו צריכים אכן לטפל בנושא העוני, אבל אני לא מוכן לקבל את המצב שבנתיים יש 2 מיליון אזרחים שמתקשים בקניות סלי מוצרים ותרופות.

"אגב, חילקנו 350,000 תלושי מזון, מתוכם 45,000 למגזר החרדי ו. 80,000 לעולי ברית המועצות. בסוף אני עזרתי להם יותר ממה שאיווט ליברמן עזר להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר