באולפן 'כיכר' | צפו

ח"כ שטרית נגד המפגינים: "יש פה אנרכיה של אנשים שלא אכפת להם שהמדינה תשרף"

ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית; התנהלות המשטרה מול המפגינים; הטענה ששוטרת הותקפה והתיעוד לא פורסם; החשש מקריסה כלכלית; פסילת אריה דרעי והמתקפה של פרופסור שכטמן נגד הציבור החרדי | ח"כ קטי שטרית מ'הליכוד' בריאיון סוער לישי כהן באולפן 'כיכר' • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |

בוקר אחרי שמאות אלפי ישראלים יצאו להפגין נגד הרפורמה המשפטית שמקדמת ממשלת נתניהו השישית, ח"כ קטי שטרית (הליכוד) התארחה לריאיון באולפן 'כיכר השבת' ותקפה את המפגינים בטענה שהם רוצים להפיל את נתניהו מבלי קשר לרפורמה המשפטית, ביקרה את התנהלות המשטרה מול המפגינים, סיפרה על שוטרת שלדבריה הותקפה ודבר תקיפתה לא פורסם לציבור, יצאה נגד החלטת בג"צ לפסול את אריה דרעי והגיבה לדברים הקשים של פרופסור דן שכטמן נגד הציבור החרדי. צפו בריאיון המלא.

תחילה התייחסה ח"כ שטרית להפגנות ההמוניות ברחבי הארץ: "זה לא כצעקתה, אנחנו לא מדברים על רפורמה משפטית, זה מחנה שלא משלים עם תוצאות הבחירות. אני באה ואומרת להם: לא צריך לחשוש, צריך להתפטר מהדיקטטורה המשפטית אותה מוביל מאז שנות ה-90 השופט אהרן ברק".

"גם אם נתקפל - המחאות לא ייפסקו, אלו אותם דגלים שחורים, הם עוטפים אותם היום מסיבה אחרת, אני לא מאמינה להם", הוסיפה שטרית. לדבריה: "מדובר באנרכיסטים שלא מעניינת אותם המדינה, שיישרף המועדון, שתשרף המדינה".

שטרית מתייחסת לניסיון להגיע להידברות ומסבירה מדוע בממשלה מסרבים לעצור את החקיקה: "אני בעד הידברות אבל שההידברות תהיה בלב שלם ובנפש חפצה, שים לב - אנחנו המחנה שניצח את הבחירות על סמך ההבטחות לבוחרים, וראה זה פלא, אנחנו צריכים לעמוד בתנאים שהצד המפסיד מציב לנו. יו"ר האופוזיציה זה יאיר לפיד והוא מתנה ששישים יום נעצור, אז נגיע לפגרת החורף, הכוונה האמיתית שלו זה לבוא ולהראות לבוחרים שלו: אני עצרתי".

ח"כ קטי שטרית בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר'

הח"כית מ'הליכוד' תוקפת את היועצת המשפטית לממשלה שאסרה על נתניהו לעסוק ברפורמת המשפט: "היא מטפסת על עץ גבוה, לא משנה מה הממשלה תבוא ותגיד ליועצת המשפטית - היא תגיד לא. אני קצת מכירה את גדעון סער, הייתי ראש המטה שלו, הוא לא יביא לשום תקפיד אדם שהוא לא סומך עליו במאה אחוז, המינוי שלה הוא מינוי לא ראוי, גם חברי הוועדה אומרים את זה. אם זה היה תלוי בי, היא צריכה לבד להחליט לקום וללכת, אין לה שום קשר לממשלה הקיימת".

שטרית מתייחסת להתנהלות המשטרה בהפגנות: "בגלל שיש להם תקשורת מלטפת? עד עכשיו המשטרה עשת את כל הטעויות האפשריות ברגע שהיא באה להידבר איתה, מצפה מהמשטרה יד קשה, יש פה עניין של אנרכיה, מצפה מהמשטרה לעצור אותם ולא לשחרר אותם ולא אחרי שעה".

הח"כית מספרת: "ראית מה עשו לשוטרים? נשכו אותם, הכו אותם. אני מכירה בת של חברה שלי שכל האוזן שלה.. מישהו הראה את התמונות האלה, היא שוטרת, הכו אותה, תפרו אותה ולקחו אותה ל'איכילוב', הכו אותה וכל האזור של האוזן מלא מתפרים, יש פה אנרכיה של קבוצת אנשים".

לקראת סיום הריאיון מתייחסת ח"כ שטרית להחלטת בג"צ לפסול את יו"ר ש"ס, אריה דרעי, מלכהן כשר בממשלה: "בית המשפט שם לו לעצמו מטרה - להוריד את אריה דרעי מהמערכת הפוליטית בכל דרך אפשרית, אני כן רואה את זה כרדיפה פוליטית".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר