צפו בקטע

כשח"כ גדי יברקן עומת עם ההסתה של לפיד

ח"כ גדי יברקן, חבר 'כחול לבן', התארח באולפן 'כיכר השבת' ודיבר על הרצון לשתף את החרדים בממשלת גנץ • ומה קרה כשעומת עם ההסתה של חבר הנהגת המפלגה יאיר לפיד כנגד החרדים? • הראיון המלא ב'ישי ורבינא בכיכר' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

ח"כ גדי יברקן, חבר 'כחול לבן' התארח באולפן 'כיכר השבת' ודיבר על הרצון לשתף את החרדים בממשלת גנץ ועומת עם ההסתה של חבר הנהגת המפלגה יאיר לפיד כנגד הציבור החרדי. הראיון המלא ב'ישי ורבינא בכיכר'.

במהלך הראיון הוצג לח"כ יברקן סרטון התעמולה של ח"כ יאיר לפיד, בו הוא מציג את אריה דרעי ויעקב ליצמן כמי שדורשים רק כסף מראש הממשלה בנימין נתניהו.

יברקן הגיב: "יאיר לפיד הוא לא נגד החרדים. אני ראיתי את הסרטון. לפיד לא נגד החרדים, עם כל הכבוד". לדבריו: "אנחנו בתוך מערכת בחירות, בתוך מערכת בחירות יש קמפיינים..".

"אני רואה בחרדים אנשים ערכיים שרוצים לקדם את האג'נדה שלהם. אם יש נבחרי ציבור שמייצגים את הציבור שלהם נאמנה - אלו המפלגות החרדיות", הוסיף יברקן.

כשהוצג בפניו, פעם נוספת, הסרטון של יאיר לפיד, הגיב יברקן: "לא כל מה שקורה אני מסכים איתו. אבל אנחנו נמצאים בתוך מערכת בחירות. ב'כחול לבן', יחד עם החרדים - אם יצטרפו אלינו לממשלה, הדברים יהיו הרבה יותר טובים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר