הראיון המלא

המו"מ עם אלי ישי; מאיר פרוש באולפן 'כיכר'

ביטול ההופעות בהפרדה; האכזבה מהיועמ"ש החרדי; פגישת השלום עם אריה דרעי והטענות שהוביל לכניסתו לכלא; המו"מ עם אלי ישי ואיווט ליברמן. סגן השר מאיר פרוש בראיון (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מנהל אולפן: יוחנן בלייך (תמונה: חיים גולדברג)

18 ימים לפני הבחירות לכנסת ה-22, יו"ר 'שלומי אמונים', סגן השר מאיר פרוש, מתארח באולפן 'כיכר השבת' ומדבר על הנושאים הבוערים, מהאכזבה מהיועמ"ש אביחי מנדלבליט, השלום עם אריה דרעי ועד המו"מ עם אלי ישי. מתוך התוכנית 'ישי ורבינא בכיכר', המשודרת בימי חמישי בשעה 19:00.

כותרות הראיון:

ביטול ההופעות למגזר החרדי: "לומר לנו איך להתנהג? אנחנו מרגישים שחונקים אותנו, מנסים לקבל את הכוח בכנסת. בית משפט מנסה להפוך את הקערה על פיה. זה אבסורד, הציבור מתחיל להרגיש שחונקים אותו, אם יהיה לנו כוח, נגרום שבית משפט לא יתערב בחיי היום יום שלנו"

האכזבה ממנדלבליט: "אני לא רוצה לפגוע במנדלבליט. אם בגץ יקבע הלכות, הרי שאני לא מרגיש שכאן מדינת ישראל זה הבית שלי. בית משפט גורם לכך שבסוף ייפגע מעמדם. הציבור החרדי נרדף היום הרבה יותר מלפני 20 שנה".

השלום עם דרעי: "מדובר בפגישה ראשונה עם השר אריה דרעי בשבוע שעבר. ישבנו שעתיים וחצי לשיחה מאוד נינוחה, אני רוצה לקוות, אנחנו בשתי מפלגות, שלא יחשבו שאני או הוא מרימים דגל לבן. דרעי אמר "זה דבר שהיה"".

האשמות של דרעי נגד משפחת פרוש: "אני הבהרתי במקום ובפגישה לגבי האשמות כלפי משפחת פרוש, אמרתי לו אני רואה שאתה נפגעת ואני מוצא את הדרך לומר אם הוא מרגיש פגוע ממני אני מבקש סליחה.

"מכאן ולהבא, אני מאוד מקווה שאם היו סיבות לאי הבנות במערכת הבחירות הם לא יהיו יותר. אני רוצה לפתוח דף חדש, זה היה ועבר".

המו"מ שלנו עם אלי ישי: "אין משהו שבל להסכמה מחודשת עם אלי ישי. אני סובר שיהדות התורה תקבל 235 אלף קול בלי אלי ישי. ההסכם שלנו היה בנוי שאם יגיעו ל-250 אלף הוא יקבל כך וכך וכך.

"בקרבתו של הרב מאזוז מבקשים שאלי ישי ימונה לשר. ישי נפגש עם ליצמן וגפני והבטיחו לו לנסות לדבר על הדבר הזה. אני מאוד מקווה שנבוא לידי הסכמה.

חרדים המצביעים 'ימינה': "ביהדות התורה יש בלוק טכני. גם במפלגת 'ימינה' זהו בלוק טכני. החרדים שרוצים להצביע להם אומרים שזה בלוק טכני, אני אומר להם גם אצלנו זה רק בלוק טכני, אף אחד לא יכול לקחת המיומנות של יהדות התורה.

היום שאחרי הבחירות: "יש לנו סיכוי לממשלת 61 בלי ליברמן. יש לנתניהו אפשרות להקים ממשלת 61 בלי ליברמן, במידה ולא יש דברים שלא מתפשרים בכל מחיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר