טעינה מהירה בדרום

בשורה מחשמלת: עמדות טעינה חדשות בדרום

בשורה טובה למחזיקי רכב חשמלי: מתחם טעינה חשמלי מהיר נפתח ב'דבירה' שבדרום הארץ • הבשורה הפחות טובה: מדובר בעמדה יקרה יותר שתגבה 2 שקלים לכל קוט"ש (רכב)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אם אתם שוקלים לרכוש רכב חשמלי, אתם בוודאי יודעים שלמרות המחיר המחיר הנמוך אותו תשלמו עבור כל ק"מ, תיאלצו לחשב טווח של נסיעות ארוכות, ולמצוא עמדת טעינה פנויה שתטעין את סוללת הרכב. כך, שאם אתם נוסעים מירושלים לאילת, במרבית הרכבים תיאלצו לעצור לטעינה באמצע הדרך, ולמצוא עמדת טעינה שתאפשר לכם לטעון את הרכב במהירות רבה ככל האפשר.

אז אומנם טסלה דאגה להציב עמדות טעינה מהירות גם בדרום הארץ, אולם מרבית הרכבים החשמליים שאינם מתוצרת טסלה - לא יכולים להשתמש בעמדות ההטענה שאינן מתאימות לכלל הרכבים.

כעת, 'דור אלון' ו'אפקון' פותחים מתחם להטענה מהירה בדבירה - במיקום שבו עוברים מרבית הרכבים שיורדים לאילת, כשעד כה הוצבה במקום עמדת הטענה אחת אולטרה מהירה שיכולה להטעין במהירות של עד 175 קוט"ש, וכעת נוספו 5 עמדות מהירות בעלות עוצמת הטענה של 150 קוט"ש.

הוספת העמדות משמעותית במיוחד, בהתחשב בעובדה שאם הגעתם לעמדת הטענה ומישהו הקדים אתכם, תיאלצו להמתין עד שבעל הרכב שלפניכם יסיים לטעון את הרכב, כשגם ההטענה של הרכב שלכם תיקח זמן לא מבוטל. כעת, משנוספו העמדות גדל הסיכוי שתמצאו עמדת הטענה פנויה.

למרות הבשורה הטובה, חשוב לזכור כי עדיין חסרות בארץ עמדות הטענה רבות, ובעלי הרכבים החשמליים עדיין מוצאים את עצמם חסרי אונים בחיפוש אחר עמדת הטענה פנויה, ובהמתנה לעמדות הטענה תפוסות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר