נרתמים לתמוך בתושבי העוטף

מזרחי טפחות בחבילה של הטבות והקלות על רקע המלחמה

מזרחי-טפחות בחבילה של הטבות, הקלות ופתרונות מותאמים לתקופה זו ללקוחותיו השונים, ובכלל זה מוצרים ייעודיים לתושבי העוטף (מלחמה, בנק).

מזרחי-טפחות בחבילה של הטבות, הקלות ופתרונות מותאמים לתקופה זו (צילום: פלאש 90)

על רקע המלחמה בדרום, יוצא מזרחי-טפחות בחבילה של הטבות, הקלות ופתרונות מותאמים לתקופה זו ללקוחותיו השונים, ובכלל זה מוצרים ייעודיים לתושבי הישובים הסמוכים לגבול עזה.

החבילה הייחודית כוללת בין השאר:

לקוחות בעלי משכנתה בטפחות יוכלו לבקש הקפאה, חלקית או מלאה, לתקופה של עד 12 חודשים, בהחזרים החודשיים, באמצעות אתר הבנק או המוקד הטלפוני.

בנוסף, בבקשות למשכנתאות חדשות שתוקף הריבית בהן פג במהלך חודש אוקטובר, תישמר הריבית המקורית ל-24 ימים נוספים, למרות התייקרות חדה בעלויות שחלה בימים האחרונים.

ללקוחות פרטיים (משקי בית) במרחק של עד 40 ק"מ מגבול עזה, תתאפשר הגדלה של מסגרת האשראי, בתנאים הקיימים. זאת, באמצעות אתר הבנק או הסניף.

משקי בית ועסקים שש להם הלוואה בבנק המשולמת באופן תקין, יוכלו לבקש, החל מיום א', דחייה בתשלומי הקרן לתקופה של עד 6 חודשים, באמצעות אתר הבנק או הסניף.

בנוסף, יאפשר הבנק – גם כן מיום א' הקרוב, למשקי בית ועסקים במרחק של עד 40 ק"מ מגבול עזה לקבל הלוואה ייחודית לתקופות מגוונות של עד 6 שנים – על-פי העדפת הלקוחות, בגובה של עד 25 אלף ₪ ללא ריבית וללא עמלות, באמצעות אתר הבנק, המוקד הטלפוני או הסניף.

לקוחות מאזור העוטף, שיש להם פיקדון סגור בבנק ונזקקים מיידית לכסף בשל המצב, יוכלו לבקש לשחרר מהפיקדון עד 100 אלף ₪, ללא עלויות.

בה-בעת, הונחו בנקאי הבנק לגלות רגישות מרבית כלפי לקוחות, שבגלל המצב הביטחוני נקלעו לקשיים או שזקוקים לסיוע מיוחד, בהיבטים השונים של ניהול החשבון שלהם. בנוסף, מוקד טלפוני ייעודי של הבנק, ייתן מענה נקודתי לפניות ובקשות מיוחדות של לקוחות מאזור העוטף.

במקביל, מזרחי-טפחות כבר נרתם לסיוע ולרכישת ציוד עבור תושבי עוטף עזה, חיילים ומתנדבים, בהיקף כספי של מיליוני שקלים, וימשיך לתרום לצרכים שונים, ככל שהמצב הביטחוני הנוכחי יימשך.

בין השאר תרם הבנק לטובת רכישה של מזון, ביגוד וציוד מסוגים שונים לתושבי העוטף, לערכות חירום לצוותי תגבור, לאמצעי מיגון למתנדבי זק"א, לציוד הגנה ללוחמים ועוד, וכן לאריזת ארוחות עבור חיילים ואזרחים בדרום, בסיועם של עובדות ועובדים בבנק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר