הקרע בימין הדתי: בן גביר תוקף את אריאל

לקראת הבחירות ההולכות וקרבות נראה כי הימין הדתי לאומי הולך ומסתכסך בינו לבין עצמו. בנט ואריאל, ועכשיו גם בתוך אנשי ההתנחלויות, מאבק בין בן גביר לאריאל (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

הקרע בימין הדתי נמשך גם יממה לאחר ההודעה על הקדמת הבחירות. במפלגת "עוצמה לישראל" שתודיע בימים הקרובים על התמודדותה בבחירות הקרובות עולים להתקפה כנגד השר אורי אריאל ומכחישים כל קשר אליו ואומרים כי אין בכוונתם להתמודד עימו בבחירות הקרובות.

עו"ד איתמר בן גביר אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי בכוונתם להתמודד בבחירות הקרובות. "עדיין מוקדם לומר מה יהיה ההרכב של המפלגה אבל יכול להיות שיהיו הפתעות וברור שאנחנו מתמודדים בבחירות הקרובות".

בד בבד הוא מותח ביקורת כנגד התנהלותה של המפלגה המתחרה במהלך הקדנציה הנוכחית. "הייתה לנו המון ביקורת בשנים האחרונות נגד נפתלי בנט בהתנהלותו במפלגתו בפעילות בממשלה וכן על סיעת הבית היהודי ואנחנו נציב מולם אלטרנטיבה".

בן גביר מכחיש את הפרסומים ולפיהם מפלגתו מנהלת מו"מ עם אורי אריאל באשר לריצה משותפת. "בימים האחרונים ובעיקר ביממה האחרונה יוצא ספין מאנשיו של אורי אריאל שאומר שלמעשה יש משא ומתן ביני ואנשי אליו. אנחנו אומרים בצורה הכי ברורה לא היה משא ומתן והכול ספינים וניסיון להשתמש בנו כמשחק קלפים מול נפתלי בנט".

פעיל הימין מותח ביקורת נוקבת כנגד השר אריאל. "מאז הבחירות אורי אריאל לא התקשר לברוך מרזל ולא למיכאל בן ארי, הוא כנראה שכח את המספר או שהמספר נמחק לו בטלפון אבל ברור שלא היה קשר ולכן נמאס לנו לשמש כקלף במו"מ. כולם יודעים שיש לנו כוח ולכן אורי אריאל מזכיר שרץ איתנו".

"יש לנו ביקורת נגדו כשאר הוא ישב בממשלה שהקפיאה בנייה בירושלים, ישב בממשלה ששחררה מחבלים ובעצם עודד ויזם חוק שמשמעותו הפקרת הנגב. אנחנו בזמנו באופוזיציה יחד איתו התבטאנו נגד החוק ואמרנו כי מדובר בכניעה לממשלת ישראל". הוסיף בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר