בני משפחתו של אבי אבוחצירא ז"ל: נודע לנו שהוא נהרג דרך הוואטסאפ

רוכב האופנוע החרדי שנהרג היום בתאונה עם טרקטור הוא אבי אבוחצירא ז"ל, נכדו של הרב יצחק אבוחצירא. בני משפחתו: "זה נודע לנו דרך אנשים פזיזים בוואטסאפ"(חדשות,חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הודעה יכולה לפגוע: הרצון העז להיות מעודכנים ולדעת על המתרחש מתברר כעניין שגורם לעתים למצבים לא נעימים, כפי שקרה היום (חמישי) כאשר קרובי משפחתו של אבי אבוחצירא ז"ל, רוכב אופנוע שנהרג בתאונת דרכים, גילו על מותו בהודעת וואטסאפ.

המנוח בן ה-27, נשוי ואב לשניים, מתגורר בשכונת הר נוף בירושלים, בנו של הרב שמעון ונכד ל'בבא חאקי', הרב יצחק אבוחצירא, יובא למנוחות הערב בשעה 20:30 בבית ההספדים בהר המנוחות בירושלים.

בן דודו, איציק סודרי אמר בתגובה ל"כיכר השבת": "בקבוצות חדשות נפוצו השמועות ומעת לעת עלה שמו של אבי אבוחצירא כמי שנהרג בתאונה וכך גיליתי את זה".

"זה לא נעים לגלות דרך קבוצות וואטסאפ שקרוב משפחתך נהרג וזאת ללא כל הכנה נפשית מוקדמת".

סודרי מעביר מסר לאותם מפיצים. "אני חושב שכל אלה שמשחררים מידע שמגיע אליהם דרך כל מיני מקורות שלפעמים אינם אמינים, צריכים לשקול לפני ההפצה כיוון שלא תמיד ניתן לדעת מי מחובר בקבוצות ולמי נוגעת הידיעה. צריך לחשוב פעמיים לפני כן".

"הפזיזות מי יודע ראשון לא בהכרח מטיבה עם כולם, קצת אנושיות לכל מפיצי ההודעות. סוף מעשה במחשבה תחילה". הוסיף סודרי.

מנדי חביב, מפקד זק"א שפלה, שטיפל בו אמר כי "מדובר בתאונה קשה מאוד רוכב האופנוע נסע סמוך לשטח חקלאי התנגש בטרקטור שפנה לשביל חקלאי. הגענו לזירת התאונה רוכב האופנוע היה ללא רוח חיים. צוות זק"א שפלה טיפלו בגופת ההרוג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר