הלוויית אבי אבוחצירא ז"ל

האב זעק בהלוויית בנו: מה הקב"ה רוצה ממני? • תיעוד

מאות בני אדם השתתפו אמש בהלווייתו של אבי אבוחצירא ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים קטלנית. אביו, שהתייתם בגיל צעיר משני הוריו, ספד לבנו וזעק בכאב בהלוויה: "הקב"ה, מה אתה רוצה ממני? אם אני חטאתי, מה חטאו רעייתי וילדי. השארת אישה וילדות" • צפו בתיעוד וידאו עצוב מההלוויה (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הלווית אבי אבוחצירא ז"ל (צילום: באדיבות המצלם)
מאות בני אדם השתתפו אמש (חמישי) במסע הלוויתו של אבי אבוחצירא ז"ל שנהרג בדמי ימיו אמש בתאונה מחרידה כשהוא מותיר אחריו את רעייתו ושני ילדיו.
במסע ההלוויה השתתפו כל אדמו"רי ורבני משפחת אבוחצירא שכן המנוח ז"ל הינו בנו של הגאון רבי שמעון אבוחצירא ראש מוסדות 'נר יצחק' בירושלים ונכד לאדמו"ר ה'בבא חאקי' זצ"ל. במסע ההלוויה השתתפו גם חברי קהילת 'תולדות יצחק'.
את מסע ההספדים החל האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא מנהריה שהרחיב במעלותיו המיוחדות של המנוח ז"ל.
לאחר מכן נשא דברי הספד אביו, הגר"ש אבוחצירא, שהתייתם משני הוריו בגיל צעיר, וביכה את לכתו של בנו. "הקב"ה, מה אתה רוצה ממני?" זעק האב בבכי, "אם אני חטאתי, מה חטאו רעייתי וילדי".
"אבריימי, קראתי לך על שם מו"ר אחי, שהחודש הזה זה החודש שלו. הסנדק שלך היה הרב מרדכי אליהו והמוהל שלך היה חכם דוד יהודיוף והם צריכים לטפל בך בעולם האמת".
האב המשיך לספוד לבנו בבכי קורע לב: "אני לא יודע איפה היו סבא הבבא חאקי והסבא רבי מסעוד. לא יכלו לעצור אותך רגע קודם?. אבריימי, אולי אני לא הייתי בסדר שלא חייבתי אותך לקנות מכונית שנייה. אני לא יודע. אבריימי, השארת אישה בהריון ובנות, אמא ואבא ואחים".
המספידים ציינו את טוב ליבו ומידותיו הנעלות. "הוא היה איש חסד גדול אוהב ומוקיר תורה שעדיין לא התרגלנו עליו בלשון עבר. זה פשוט אסון מזעזע", אמרו הנוכחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר