נתניהו בישיבת הממשלה: פולארד ואמא של ליברמן

בפתח ישיבת הממשלה, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "יונתן פולארד סובל מכמה מחלות, הגיע הזמן לשחררו". נתניהו הוסיף ושיגר ניחומים לשר החוץ ליברמן (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: חיים צח - לע"מ)

30 שנה בכלא האמריקני: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) לאשפוזו של המרגל היהודי יונתן פולארד ואמר: "הוא שילם כבר את חובו והוא ראוי שיקבל לפחות את היחס שקיבלו אנשים אחרים במעמדו".

בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו: "בסוף השבוע שוחחתי עם רעייתו של יונתן פולארד, עם אסתר פולארד, וגם עם מזכיר המדינה ג'ון קרי. אמרתי לו שהבריאות הרופפת של יונתן פולארד היא סיבה נוספת להוציא אותו אל החופש. יונתן איבד את הכרתו, הוא אושפז, הוא אדם לא בריא".

נתניהו סיפר לשרי הממשלה: "הוא סובל מכמה מחלות בעת ובעונה אחת. הגיע הזמן, מכל הסיבות, אחרי 30 שנה, שיונתן פולארד ישוחרר ויהיה אדם חופשי. הוא שילם כבר את חובו והוא ראוי שיקבל לפחות את היחס שקיבלו אנשים אחרים במעמדו. אנחנו לא נפסיק לפעול עד שנחזיר אותו הביתה, כאן במדינת ישראל".

בסיום דבריו שיגר נתניהו דברי תנוחמים לשר החוץ אביגדור ליברמן על מות אמו ואמר: "אני בטוח שאני משקף את רחשי לבם של כל חברי הממשלה ורבים אחרים כשאני שולח מכאן תנחומים משותפים לחברנו איווט ליברמן. הוא איבד את אמו, שהייתה אחת הדמויות כמו נשות הראשונים הללו שעברו את התלאות הבלתי רגילות שעברו על עמנו".

''היא התגברה על כך, הגיעה יחד עם בעלה לארץ, הקימו משפחה שורשית והצליחו להתגבר על האיומים הגדולים עליהם באופן אישי, אבל שמאפיינים גם את האיומים שכוונו נגד העם היהודי. אני מאחל לאיווט שהוא יתגבר גם על הצער הזה באובדן אם. כולנו מכירים את זה, או לפחות רבים מאתנו מכירים את זה, ויודעים את גודל הכאב", הוסיף נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר