מודיעין עילית: הוארך מעצר החשוד בהזמנת רצח

בית המשפט השלום בירושלים האריך עד ליום חמישי את מעצרו של תושב העיר החרדית מודיעין עילית, בשנות השלושים לחייו החשוד בהזמנת חיסול נגד חרדי אחר (חרדים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בית המשפט השלום בירושלים האריך עד ליום חמישי בשעות הצהרים את מעצרו של תושב העיר החרדית מודיעין עילית, בשנות השלושים לחייו החשוד בהזמנת חיסול נגד חרדי אחר המתגורר בסמוך לו בשל סכסוך כספי ביניהם.

החשוד, נשוי ואב לשלושה, סטודנט משפטים, חשוד בשידול לרצח, וזאת לאחר שהזמין לכאורה את רצח חברו באמצעות מתנקש בתמורה לתשלום מכובד. בין החשדות נגדו: סיוע לשידול רצח וקשירת קשר לעשות פשע.

מרגע החלטתו התקבל מידע מודיעיני במשטרת מחוז יהודה ושומרון שם פעלו סביב השעון בכדי למנוע את הרצח רגע לפני ביצועו. ל"כיכר השבת" נודע כי המשטרה שלחה אליו סוכן סמוי שהציג עצמו כמתנקש בתשלום.

במהלך פגישתם אמש (ראשון) סיפר החשוד לסוכן כי הוא מבקש שירצח את חברו בשל סכסוך כספי. מייד לאחר העברת אלפי השקלים שנדרש לשלם ל"מתנקש", הוא נעצר על ידי כוחות בילוש שהיו בסמוך למיקום הפגישה.

במהלך חקירתו, שמר החשוד על שתיקה וסירב לקשור עצמו לחשדות. החשוד אינו יודע לעת עתה כי המשטרה טמנה לו מלכודת שהפלילה אותו וככזו שעלולה לשלוח אותו לכלא לשנים רבות.

השופטת מרים קסלסי שהאריכה את מעצרו, אסרה על התקשורת לפרסם את שמו משום "שמדובר בסטודנט למשפטים והפרסום יגרום לו נזק רב".

השופטת הוסיפה כי "אינטרס הציבור לדעת לא יפגע אם הפרסום יידחה ביומיים". השופטת הבהירה כי במידה ויוגש נגדו כתב אישום, יוסר צו איסור הפרסום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר