שיפור במצב הבחור שנדקר ב-770

הטבה משמעותית במצבו של הבחור לוי יצחק רוזנבלט, תלמיד ישיבה ישראלי בן 22, שנפצע כאשר גבר שחור דקר אותו בצווארו. הוא שוחח עם בני משפחתו השוהים בישראל (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הגבר השחור לאחר שנורה (צילום: באדיבות המצלם)

יממה לאחר אירוע הדקירה במרכז חב"ד העולמי בברוקלין, חלה הטבה משמעותית במצבו של הבחור לוי יצחק רוזנבלט, תלמיד ישיבה ישראלי בן 22, שנפצע כאשר גבר שחור דקר אותו בצווארו.

אל בית החולים בלוויו בניו יורק הגיע רוזנבלט במצב קשה כאשר הוא מונשם ומורדם, שם הוא עבר הליך כירורגי, וכעבור מספר שעות הוא התעורר מההרדמה. לפי בני משפחתו, רוזנבלט שוחח עם הוריו הנמצאים בישראל שיעשו את דרכם לברוקלין בקרוב.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בברוקלין, אמר חבר בית המחוקקים דוב הייקינד, כי "האירוע הזה מזכיר את פיגוע הר נוף שבו נהרגו ארבעה מתפללים ושוטר אחד ונפצעו שמונה בני אדם".

חבר בית המחוקקים הוסיף כי "קהילות יהודיות בעולם יודעות מה מייצג 770, בית המדרש של הרבי, ובסיס האם לרשת היהודית הגדולה בעולם".

מייקל מילר אחראי קשרי הקהילה המועצה היהודית (JCRC), קרא במסיבת העיתונאים להעמיד אמצעי אבטחה נוספים מחוץ לבית חב"ד וזאת מלבד ניידת משטרה המוצבת דרך קבע במתחם. "בית המדרש צריך להישאר מקום בטוח" אמר.

ראש עיריית ברוקלין, ביל דה בלאזיו הצטרף לדבריו של קודמו ואמר כי צריך להוסיף מערך אבטחה למוסדות דת. "נצטרך לשים הגנה נוספת על כל האתרים הדתיים והיהודיים בקראון הייטס ובכל רחבי העיר כולה".

האירוע המחריד התרחש אתמול, כאשר אלמוני נכנס לבית המדרש, סמוך לשעה 2 בלילה (שעון מקומי) ודקר צעיר חסידי כבן 22 בצווארו.

כוחות המשטרה שהגיעו לזירת האירוע ירו בגבר השחור, השתלטו עליו ועצרו אותו. כעבור זמן קצר מת הדוקר מפצעיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר