טרגדיה בהולנד

תאונה בדרך לרב ברלנד: שני חסידי ברסלב נהרגו

שני חסידי ברסלב נהרגו בתאונת דרכים קטלנית באמסטרדם שבהולנד, בשעה שעשו את דרכם לפגוש את מנהיג קהילת "שובו בנים", הגאון רבי אליעזר ברלנד והתנגשו בעץ. שניים נוספים שהיו ברכב נפצעו באורח קשה. המשטרה דורשת בשלב זה לנתח את הגופות כדי לחקור את נסיבות התאונה (חדשות בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

שני חסידי ברסלב נהרגו בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה לפנות בוקר (רביעי) באמסטרדם שבהולנד, בשעה שעשו את דרכם לפגוש את רבם מנהיג קהילת "שובו בנים", הגאון רבי אליעזר ברלנד.

השניים נסעו עם רכבם מלונדון יחד עם שניים נוספים מבני קהילה, כאשר במהלך נסיעה ומסיבה שאינה ברורה, רכבם התנגש בעץ ליד העיר ברוק.

צוותי הצלה מקומיים שהוזעקו למקום החלו להעניק טיפול רפואי לארבעת הפצועים, בשניים מהם בוצעו פעולות החייאה אך בסוף נאלצו לקבוע את מותם.

מצבם של השניים האחרים קשה ובתום הטיפול הרפואי בשטח הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים סמוך.

כלי תקשורת בהולנד דיווחו כי המכונית הייתה בעלת לוחית זיהוי בריטית. ממשרד החוץ הישראלי נמסר כי "קונסולית ישראל בהאג איילת בסון בודקת את הנושא עם הרשויות המקומיות".

גורמים בקהילה היהודית המקומית טוענים הצהרים כי המשטרה המקומית דורשת את נתיחת גופותיהם של שני ההורגים וזאת בכדי לבדוק את הסיבה בגינה איבד הנהג את השליטה על הרכב. השוטרים לא שוללים את האפשרות כי הם נהגו תחת השפעת סמים או אלכוהול.

נא להתפלל לרפואת הפצועים נתן בן שרה מלכה ויהודה בן חווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר