תלמידי הרב פינטו ממשיכים במחאת "צדק צדק תרדוף"

שיירת רכבים שעליהם מתנוססת תמונת הרב יאשיהו פינטו עוברת ברחבי הערים, במסגרת מחאת 'צדק צדק תרדוף'. את השירה מובילים תלמיד הרב הנאבקים על חפותו (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

חסידיו של מנהיג קהילת "שובה ישראל", האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ממשיכים במאבקם כנגד היחידה החוקרת להב 433, וזאת משום שלטענתם היחידה לא פותחת בחקירה תת-ניצב אפרים ברכה ששמו נקשר בפרשה בה נחשד הרב.

בשעות הערב אמש (ד') יצאה שיירת רכבים כשעליהם מתנוססים שלטים "מחאת 'צדק תרדוף' - יוצאים לדרך" ו"נלחמים על האמת". בשלטים אלו מתנוססת תמונות של הרב פינטו. השירה תסתובב ברחובות הערים גם היום (חמישי).

החסידים יתאספו הבוקר בשעה 11:30 מול ביתו של הרב פינטו בעיר אשדוד, ולקראת השעה 13:00 תיערך הפגנה מול משרד היחידה החוקרת להב 433 בלוד.

במטה המחאה אומרים הבוקר כי "תומכי המחאה איתנים בדעתם כי האמת בפרשה שחובת הציבור לדעת את כל! פרטיה והשתלשלות העניינים, לא תצא לאור ללא חקירת תנ"צ אפרים ברכה בפרשה".

בתחילת השבוע התקיימה מחאה בבית המשפט העליון בעת שהשופטים דנו בעתירתם של תנועת אומ"ץ והתנועה לאיכות השלטון שדרשו לחקור את ברכה בפרשה המדוברת. לטענתם, יש הוכחות מספיקות להוכיח כי ברכה עבר עבירה בפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר