ח"כ מאיר פרוש מצהיר: "יתקיימו פריימריז ב'שלומי אמונים'"

ח"כ מאיר פרוש הודיע כי "שלומי אמונים" תקיים בחירות פנימיות לתפקיד הסיעה בכנסת. בכך ממשיך פרוש את המגמה לערב את חברי המפלגה כפי שנעשה בב"ש ובאשדוד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ מאיר פרוש (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

יו"ר סיעת "שלומי אמונים", ח"כ מאיר פרוש, הודיע לאחרונה, שלקראת הצגת המעומדים של אגודת ישראל לבחירות בכנסת, יתקיימו בחירות מחודשות על תפקיד של "סיעת שלומי אמונים" בכנסת, זאת בהמשך לבחירות פנימיות שנעשות בסיעה לנציגים ברשויות המקומיות.

הודעה זאת, באה בעקבות, הודעתו של ח"כ פרוש, לפני כשנתיים, בבחירות הארציות הקודמות, אז כינס ח"כ פרוש את הנציגים של "שלומי אמונים" והודיע להם שבבחירות הבאות לכנסת יהיו בחירות פנימיות, לתפקיד של "שלומי אמונים" בכנסת.

כך גם, בבחירות המקומיות, בבית שמש ובאשדוד, התקיימו בחירות פנימיות, לנציג שמיצג את "שלומי אמונים" באותו העיר. גם אז, הודיע ח"כ פרוש, שכפי שדרש ברשויות המקומיות בחירות, כך גם הוא ידרוש בחירות פנימיות לנציג בכנסת.

עוד הוסיף ח"כ פרוש, "כל מי שלא משתייך לחסידויות הגדולות, שלהם יש כבר משבצת בכנסת, יוכל להצביע ויוכל גם להתמודד לתפקיד, כאשר המטרה היא לערב את הציבור בבחירת הנציגים שלו, כך שהוא ירגיש הרבה יותר שייך למפלגה ויהיה לו דרבון ללכת להצביע. בימים אלה אנו מרכזים אנשים שיש להם ניסיון בנושא של בחירות פנימיות, ונפקיד אותם על בניית, גיבוש, ועריכת הבחירות"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר