סקר 'שווקים פנורמה': יוסי בכר מנצח את אלי יריב בבת ים

המגזר החרדי ככל הנראה יכריע את הבחירות בעיר בת-ים. על פי סקר שנערך בימים האחרונים, ראש העיר המכהן, יוסי בכר, במגמת התחזקות - עובר את אלי יריב (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
זוכה לרוב, יוסי בכר (צילום: מתוך פייסבוק המצולם)

הבחירות לראשות העיר בת ים: בזמן שהפוליטיקה הארצית עסוקה בקרע העמוק בתוך ש"ס, בפוליטיקה המקומית בבת ים ממשיכה להילחם על כל קול בכדי לנצח את הבחירות בעוד כחודש.

הציבור שכככל הנראה יכריע את הבחירות הוא המגזר החרדי בעיר, שני המועמדים - אלי יריב ויוסי בכר - נלחמים בכדי להשיג את קולותיהם של הציבור החרדי - ספרדי.

יו"ר ש"ס אריה דרעי שהתחייב כבר בשבוע שעבר להעביר את החלטת מועצת חכמי התורה מתעכב בעקבות הבעיות הפנימיות שלו בתוך ש"ס, הוא טוען כי יבחן את הסקרים בעיר ואז יקבל החלטה. מנגד, אלי ישי כבר הגיע להצטלם עם ראש העיר המכהן יוסי בכר והביע בו תמיכה.

כך גם קבוצת רבנים חרדים בראשות המקובל הגאון רבי בניהו שמואלי הודיעו כי יתמכו בבכר, למרות שדרעי טרם הכריע, לדבריהם - יו"ר ש"ס מסרב לפגוש אותם ולהתייעץ מה טוב לתושבי העיר החרדי "הוא עושה מה בראש שלו, לא אכפת לו דעת תורה, מגיד המלצה למועצת החכמים בי לשמוע את רבני העיר".

כותרת בעיתון מקומי בבת ים

ביום שישי האחרון פורסם סקר חדש של 'שווקים פנורמה' - חברת הסקרים שעובדת במהלך השנה עבור 'קול ישראל ' - ממנו עולה כי ראש העיר המכהן יוסי בכר זוכה לרוב גדול מול אלי יריב.

על פי הסקר שפורסם בעיתון מקומי עולה כי בבחירות בעיר בת ים זוכה יוסי בכר ב - 33% אחוז מקולות הציבור בעיר לעומת 19% אחוז בלבד שתומכים באלי יריב.

לסקר הנוכחי יש כוח גדול וזה בשל הרצון של ההנהגה החרדית לתמוך במועמד שצפוי לנצח ולא להפסיד את הבחירות בעיר בת ים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר