אימה: כך נראים נוסעי מטוס שעומד להתרסק

מטוס של חברת "אמריקן איירליינס" שהמריא מסיאול לארה"ב נקלע למזג אוויר קשה והיה חשש כי יתרסק. אחד הנוסעים תיעד את הפאניקה והצעקות ברגעי האימה בתוך המטוס. צפו (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

מטוס בויאנג של חברת התעופה "אמריקן אייליינס" שהמריא אמש (שלישי) מסיאול בדרום קוריאה לכיוון דאלאס, טקסס, ארה"ב, כשעליו 240 נוסעים, נקלע למזג אוויר קשה ביותר והיה חשש כי הוא יתרסק.

אחד הנוסעים תיעד את רגעי האימה בתוך המטוס. בתיעוד ניתן לשמוע בעיקר את הצרחות והאימה שאחזו בנוסעים כאשר המטוס רועד וזז מצד לצד.

בסופו של דבר הונחת המטוס בשלום בנמל התעופה נריטה הסמוך לטוקיו ביפן. 14 נוסעים ואנשי צוות נפצעו כתוצאה מכיסי האוויר ותנאי מזג אוויר הקשים ששררו במקום.

על פי הודעת דוברות 'אמריקן איירליינס', הנוסעים פוזרו לטיסות חלופיות. על פי דיווחים ביפן, מדובר בסופה חריגה באזור, ולדברי גורמי תעופה במדינה פורסמו אזהרות שלא לטוס באזור אתמול, אך עדיין לא ברור אם האזהרות הגיעו אל צוות המטוס.

בתיעוד ניתן לשמוע את האיש שצילם את הסרטון אומר שהוא אוהב את משפחתו, במה שנשמע כמסר שהוא העביר במידה והמטוס יתרסק. "זה הדבר הכי מפחיד שראיתי בחיים" הוא נשמע אומר בסרטון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר