מרדף משטרתי בכביש 4: גבר נורה ונפצע אנוש

שוטרים ירו לעבר גבר שנסע בכביש 4 בין מחלף ז'בוטינסקי לגבעת שמואל ופצעו אותו באורח אנוש, לאחר שלא נענה לקריאה לעצור. המשטרה: "מדובר ברכב שנגנב" (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: מתוך ynet)

מרדף אחר גנבי רכב הסתיים בירי: שוטרים מתחנת מרחב דן ירו הבוקר (שני) לעבר רכב חשוד שנע בכביש 4 בין מחלף ז'בוטינסקי לגבעת שמואל ופצעו את אחד הנוסעים, גבר כבן 30, באורח אנוש, במהלך מרדף אחר שני כלי רכב שאחד מהם היה גנוב.

מפרטים ראשונים עולה כי המשטרה קיבלה מידע על רכב גנוב שהגיע מהשטחים לאזור גבעת שמואל ובעקבות כך הוקפצו שוטרים והוקמו מחסומים.

השוטרים, כרזו לנהג לעצור וחסמו את דרכו עם ניידת אך הלה בחר להימלט תוך שהוא מנגח מכוניות שחלפו במקום ובהם גם ניידות משטרה.

לאחר שהמשיך במסע ההילמטות לעבר כביש 4 בירידה לגעת שמואל, פתחו השוטרים בירי לעברו. הנהג נפגע בפלג גופו העליון באורח אנוש ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. חשודים נוספים נעצרו.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר ברכב שנגנב לפני מספר חודשים ושהה באזור השטחים. הבוקר התקבלה אינדיקציה כי הרכב הגיע לאזור גבעת שמואל. בעת ניסיון לעצור את הרכב במחסום משטרתי הנל ניגח את הניידות וניסה להמלט. בוצע ירי לעברו והנהג נפצע".

עוד נמסר כי באירוע ישנם שני רכבים מעורבים, הראשון בו נהג אחד נעצר בגבעת שמואל והשני בו נהג אחד שנמלט וניגח את הניידות ולעברו בוצע הירי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר