יוסי בכר או אלי יריב? תושבי בת ים בוחרים ראש עיר

125,000 תושבי העיר בת ים יצביעו היום ב-211 קלפיות מי יהיה ראש העיר הבא שלהם - יוסי בכר מועמדו של שלומי לחיאני או אלי יריב. והקהילה החרדית בעיר? מפולגת (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
שלומי לחיאני (צילום: פלאש 90)

הקרב על בת ים: 125,000 תושבי העיר בת ים יצביעו היום (שלישי) ב-211 קלפיות מי יהיה ראש העיר הבא שלהם, ראש העיר המכהן יוסי בכר או אלי יריב, כאשר הקהילה החרדית מפולגת בתמיכתה.

הרוחות בעיר בת ים סוערים בחודשים האחרונים מי יכהן בתפקיד ראש העיר לאחר ששלומי לחיאני הודח מתפקידו בעקבות הרשעתו עם קלון.

יוסי בכר הוא הדמות אותו מריץ שלומי לחיאני שמחזיק עד עצם היום הזה בכוח משמעותי בעיר, בכר זוכה גם לתמיכת קבוצת רבנים חרדים בראשות המקובל הגאון רבי בניהו שמואלי ומוהרא"ש מיבניאל.

מנגד אלי יריב זוכה לתמיכת הרבנים הליטאים ומועצת חכמי התורה של ש"ס, כאשר אריה דרעי עבד בחודש האחרון למען יריב.

כך שהיום מדובר במבחן הראשון מאז "חזרתו" של דרעי לש"ס, במידה ויריב יפסיד הרי שיתברר כי דרעי הימר על הסוס הלא נכון.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", לאחר גל שמועות במי תומך המוהרא"ש מיבניאל - ממנהיגי חסידות ברסלב, פרסמה לשכתו קטע וידאו בו נראה הרב אומר בבירור: "תפרסמו עכשיו בשמי, הנה יש לו את זה (מצלמה. י-כ), הוא (יוסי בכר. י-כ) יהיה ראש העיר, תגיד בשם שלי לבחור רק בו. אתה יכול להקליט אותי ולפרסם שאני אומר לבחור רק בו".

במשטרה נערכים גם הם ליום הבוחר בעיר: "משטרת מרחב איילון, בסיוע כוחות נוספים, תיערך ותפעל לשמירה על הביטחון, החוק והסדר ולמימוש הליך בחירות תקין ע"י ביצוע פעילות ביטחון שוטף מוגברת, אבטחה ושמירת הסדר הציבורי בקלפיות ובאירועים השונים ביום הבחירות לרשות המקומית בבת ים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר