אפל מכינה את האייפון ל-Apple Watch

עדכון מערכת ההפעלה בגרסת הבטא ששחררה ענקית הטכנולוגיה אפל, כוללת בתוכה גם תמיכה בשעון החכם המדובר והמסקרן של החברה - האפל ווטש אשר ישוחרר לחנויות כבר בחודשים הקרובים. במקביל הודלפו לרשת תמונות מהאפליקציה החדשה שתפעיל את השעון החכם (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך: אתר 9to5mac.com)

אפל מכינה את הקרקע ל"אפל ווטש": עדכון מערכת ההפעלה למכשירי האייפון, iOS 8.2 אשר שוחרר אמש (שלישי) למשתמשי אייפון כגרסת בטא, כולל תמיכה בשעון החכם החדש והמדובר של החברה ה-Apple Watch. הגרסה המעודכנת של מערכת ההפעלה מוכיחה כי הקישרויות עם השעון תתבצע דרך בלוטות', שם הוסיפה החברה תמיכה מיוחדת לשעונים חכמים.

על פי דיווח בבלוג הטכנולוגיה Mashable, גם תפריט הבלוטות' שודרג, ומעתה תוכלו למצוא שם הגדה חדשה בשורת ההגדרות אשר מוצגת כ"Apple Watch app".

במקביל, פרסם בלוג הטכנולוגיה 9to5mac תמונות ראשונות ממה שלטענת האתר תהיה האפליקציה שתפעיל את השעון החכם של אפל. על פי התמונות, באפליקציה יוכלו המשתמשים להגדיר איזה הודעות יוצגו בשעון, אם אפשרויות לסינון לפי אנשי קשר, כמו גם שליטה באפליקציות השעון ובסדר הופעתן על מסך השעון.

כזכור, השעון החכם של אפל הוכרז לפני מספר חודשים, באירוע ההשקה של האייפון 6 והאייפון 6 פלוס. אלא בעוד שהאייפונים החדשים כבר הגיעו לחנויות ברחבי העולם, וכבר הספיקו לשבור את שיאי המכירות של אפל. זמן הגעתם של השעונים החכמים מבית אפל לחנויות נותר לוט בערפל.

על פי הערכות ודיווחים שונים, צפויה אפל לשחרר את השעונים החכמים שלה בחודשים האחרונים, לא יאוחר מחודש מרץ השנה. כשהשעונים החכמים יגיעו בשלשה דגמים, דגם סטנדרטי, דגם ספורט, ודגם יוקרתי שייוצר בסדרה מוגבלת ובו ישולבו זהב ואבני חן.

עולם המחשוב הלביש, אשר נחשב בעיני רבים כעתיד עולם הטכנולוגיה, טרם זכה לחדור ללב הצרכנים, כאשר עד עתה ייצרו החברות השונות דגמים מגושמים יחסית של השעונים החכמים, שאמנם הולכים ומשתפרים עם הזמן, אך עדיין נחשבים למסורבלים וללא שימושיים כשהם מסוגלים בעיקר להציג התרעות מהסמארטפון אליו הם חייבים להיות מחוברים.

אך באפל מקווים כי באמצעות האפל ווטש הם יצליחו היכן שנכשלו המתחרות, ובעזרת עיצוב שונה ושימושיות רבה יותר, יצליחו להחדיר את המכשיר לשוק ולהפוך אותו לדבר הגדול הבא. כשעל פי דיווחים שונים החברה שמצפה להצלחה של ממש בתחום השעונים החכמים, כבר הזמינה מייצרני החומרה שלה בין 30 ל-40 מיליוני יחידות.

מחירו של האפל ווטש צפוי לעמוד על כ-350 דולרים (כ-1,400 שקלים) לדגם הבסיסי של השעון, וכאמור טרם ברור מתי הוא יגיע לחנויות.

צילום מסך: אתר 9to5mac.com
צילום מסך: אתר 9to5mac.com
צילום מסך: אתר 9to5mac.com
צילום מסך: אתר 9to5mac.com
צילום מסך: אתר 9to5mac.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר