דאע"ש מאיים: נוציא להורג שני יפנים

ארגון דאע"ש פרסם סרטון בו הוא מאיים לרצוח שני חטופים אזרחי יפן בתוך 72 שעות במידה והמדינה לא תשלם לו 200 מיליון דולרים. ראש הממשלה: "זה דבר בלתי נסלח". צפו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דאע"ש)

ארגון המדינה האיסלאמית דאע"ש פרסם היום (שלישי) סרטון ובו הוא מאיים לרצוח שני חטופים אזרחי יפן בתוך 72 שעות במידה והמדינה לא תשלם לו 200 מיליון דולרים.

שני בני הערובה הם והרונה יוקוואה העובד לפרנסתו בחברת אבטחה פרטית. הוא יצא לסוריה מסיבה לא ברורה ונחטף בקיץ. החטוף השני קנג'י גוטו, משמש כעיתונאי עצמאי שנסע לסוריה בכדי לסקר את המתרחש במלחמת האזרחים.

"ג'ון הג'יהאדיסט" השוחט בפועל, פנה לראש ממשלת יפן והזהיר אותו מהעתיד לקרות: "למרות שאתה מרוחק יותר מ-8,500 קילומטרים מ'המדינה האיסלאמית', התנדבת מרצונך להשתתף במסע הצלב נגדנו. תרמת מרצונך מיליונים לרצח הנשים והילדים שלנו ולהרס בתיהם של המוסלמים. לכן החיים של האזרחים האלו יעלו לך גם מיליונים".

לאזרחי יפן מסר הרוצח המתועב כי "כמו שממשלתכם קיבלה את ההחלטה הטיפשית לשלם 200 מיליון דולר להילחם ב'מדינה האיסלאמית', לכם יש עכשיו 72 שעות כדי ללחוץ על ממשלתכם לקבל את ההחלטה החכמה ולשלם את 200 המיליון כדי להציל את חייהם של חבריכם האזרחים. אחרת, הסכין תהפוך לסיוט שלכם".

בעקבות פרסום הסרטון, ראש ממשלת יפן דחה את מסיבת העיתונאים שאמור היה לקיים בירושלים, וזאת לטובת התייעצות. לאחר כמה שעות כינס ראש הממשלה את העיתונאים בירושלים ומסר להם כי "איום בלקיחת חיים הוא מעשה נורא ואני מזועזע ממנו".

ראש הממשלה סירב לומר האם אצרו תשלם את הכופר שנדרש ואמר כי "צריך לעשות הכול כדי לשמור על חיי אדם, והמדיניות היפנית לקידום השלום והיציבות במזרח התיכון לא ניתנת לערעור".

"איומים על חיי אדם זה דבר בלתי נסלח ואנחנו זועמים", הוא הוסיף, "נעשה את מרב המאמצים כדי לשחרר את אזרחינו בהקדם האפשרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר