איים וביצע

דאעש הוציא להורג עיתונאי יפני; ממשלת יפן: "מזעזע"

ארגון הטרור דאעש מממש את איומיו: לאחר שדרישתו לקבל כופר בסך 200 מיליון דולר לא נענתה, הוציא ארגון דאעש להורג את העיתונאי הרונה יוקאווה. ברשת הופץ סרטון ובו מציג עמיתו של יוקאווה את תמונת חברו המת. כעת הוסיף ארגון הטרור לדרישותיו גם שחרור מחבלת מתאבדת מעיראק (חדשות, בעולם)

(דאעש)

ארגון הטרור הרצחני דאעש הוציא להורג את העיתונאי הרונה יוקאווה, אחד מבני הערובה היפניים בהן החזיק, כך עולה מפרסומים שונים בשעות האחרונות ברשת החברתית טוויטר.

לפי אתר אינטרנט שעוקב אחר פעילות הג'יהאדיסטים ברשת, דאעש פרסם סרטון בו נראה עמיתו של הרונה יוקאווה, קני גוטו, ובו הוא מאשים את ממשלת יפן במותו של חברו. בסרטון שפרסם הארגון בשבוע שעבר, הוא דרש כופר של 200 מיליון דולר בתמורה לחייהם של השניים.

דאעש מאיים לרצוח את העיתונאים היפנים (ארכיון)

בסרטון החדש שפרסם השבת הארגון, ומהימנותו אינה ברורה בשלב זה, גוטו מוסיף דרישה חדשה בשם הארגון: שחרורה של המחבלת המתאבדת סג'ידה אל-רישאווי, שנשלחה בשנת 2005 לבצע פיגוע בבית מלון בירדן.

בשעה האחרונה התייחס דובר ממשלת יפן יושיהידה סוגה להרג הרונה יוקוואה, והגדיר זאת כמעשה "מזעזע ובלתי מתקבל". הוא קרא לארגון לשחרר את השבוי השני באופן מיידי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר