הפתעה בחצר

ללא הודעה מוקדמת: הרבי מגור ימריא למסע בארה"ב

בהפתעה וללא הודעה מוקדמת, זמן קצר לאחר חצות הלילה ימריא הרבי מגור משדה התעופה בן גוריון לארה"ב, למטרת חיזוק קהל עדתו. בחסידות מספרים כי ביום שישי האחרון דיברו המקורבים עם האדמו"ר על תקופת מנוחה אפשרית בבית חלקיה, כשבתגובה שאל אותם הרבי: "למה לא אמריקה?" (חרדים, חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מגור (צילום ארכיון: מאיר אלפסי)

תעלומה בגור: הלילה (מוצאי שבת), זמן קצר לאחר חצות, צפוי מרן האדמו"ר מגור להמריא משדה התעופה בן גוריון לארה"ב. בגור מעריכים כי הנסיעה נועדה בין היתר לקבלת קהל וסיור בקהילות היהודיות באזור.

אל האדמו"ר יתלוו בנו הרה"צ רבי נחמיה אלתר ומשמשיו שמואל ברוך לנדאו ולייבל פזנציבסקי. בנוסף, יצטרף אל הרבי גם יונתן בורנשטיין יו"ר איחוד מוסדות גור בארץ.

כאמור, מטרת ומשך זמן הנסיעה לא נמסרו לחסידים, אולם ההערכות מדברות על מסע של כשבועיים שיכלול גם גיחה לאירופה. בחסידות מציינים כי מדובר במקרה נדיר בו הרבי יוצא לנסיעה יחסית ממושכת ללא הודעה מוקדמת.

ההפתעה בחסידות להודעה הפתאומית על המסע - גדולה במיוחד. בשעות אלו עדיין שבת בארה"ב, כך שהחסידים בארה"ב ישמעו רק במוצאי השבת כי הרבי נמצא בדרכו אליהם.

בחסידות מספרים כי ביום שישי האחרון דיברו עם הרבי על תקופת מנוחה בבית חלקיה, ובתגובה שאל הרבי: "למה לא לאמריקה? אני כבר הרבה זמן מעוניין לנסוע לשם". המקורבים הבינו כי הרבי מדבר על נסיעה עכשווית, וארגנו אותה במהירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר