זמינות להורדה: Office לאנדרואיד ואאוטלוק ל-iOS

אחרי שנים של ציפייה שחררה מיקרוסופט את הגרסה הרשמית לחבילת Office למערכת ההפעלה אנדרואיד. במקביל שחררה החברה את אפליקציית אאוטלוק למכשירי אייפון. אז מי יוכל לעשות שימוש באופיס לאנדרואיד, ובאיזה שירותי דואר תומכת אאוטלוק לאייפון

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

מיקרוסופט נותנת פייט במובייל: אחרי שנים של ציפייה וחודשים לאחר ששחררה ענקית התכנה את גרסת הבטא המצומצמת, שחררה מיקרוסופט את חבילת Office המפורסמת של החברה גם למערכת ההפעלה אנדרואיד. חבילת Office לאנדרואיד כוללת את כל היישומים המוכרים, Word, Exel, Power Point ועוד.

גרסת האופיס למכשירי אנדרואיד, שזכתה לשם Office Mobile, חוטאת במקצת לשמה, שכן אופיס מובייל אינה זמינה למכשירי טלפון חכמים לעת עתה, אלא למכשירים בעלי מסך של 7 אינצ'ים ומעלה - כך שהיא תואמת אך ורק למכשירי טאבלט.

אופיס מובייל מציעה סנכרון מלא לשירות OneDrive של מיקרוסופט, והאפליקציה זמינה להורדה בחינם מחנות האפליקציות של גוגל לכל מכשיר טאבלט שעושה שימוש במסך גדול מ-7 אינצ'ים ומריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 4.0 ומעלה. למרות זאת, על מנת ליהנות מכלל השירותים שמציעה אופיס, תאלצו לרכוש מנוי Office 365 ולסנכרן מול השירות את אפליקציית אופיס מובייל החדשה.

הקרב על המייל - אאוטלוק מגיעה ל-iOS

במקביל לבשורה לה זוכים משתמשי מחשבי הלוח האנדרואידים, גם משתמשי אפל לא יוצאים בידיים ריקות. במיקרוסופט החליטו לשחרר את אפליקציית אאוטלוק למערכת ההפעלה iOS המשמשת את מכשירי האייפון והאייפד. בניגוד לאפליקציית הווב הדי גרועה של אאוטלוק לאנדרואיד, משתמשי אייפון דווקא זוכים לאפליקציה מוצלחת, בזכות פיתוח של חברת Acompli שנרכשה לאחרונה על ידי החברה.

אפליקציית אאוטלוק תתמוך במגוון שירותי דואר אלקטרוני, ולא רק באלו של חברת מיקרוסופט עצמה. כך היא תתמוך למשל במתחרות הגדולות יאהו וגוגל שאת שירותי המייל שלהם תוכלו לפתוח מעתה גם באפליקציית אאוטלוק.

אפליקציית אאוטלוק החדשה זכתה לעיצוב ממשק מתקדם שמזכיר במעט את אפליקציית Gmail הפופולרית. אם תרצו להעביר הודעות לארכיון או למחוק אותם, תוכלו להסיט את האצבע מעל להודעת הדוא"ל. גם שירות שיתוף הקבצים תומך במספר שירותי ענן פופולריים, בהם הענן המתחרה - גוגל דרייב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר