המבוכה במשטרה

המפכ"ל יוחנן דנינו בסדרת פגישות עם קצינים

בשל שורת הפרשות הארוכה והמביכה בהן הסתבכו בכירי המשטרה, החליט המפכ"ל רב ניצב יוחנן דנינו לקיים סבב פגישות עם קצינים. יבהיר: מי שיסתבך - יודח. חגי דותן יחקר היום במח"ש (פלילי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(מרים אלסטר - פלאש90)

המבוכה בשורות המשטרה מביאה את ראש הארגון - המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו, להיפגש באופן אישי עם מאות קצינים בכירים וזוטרים, ולהבהיר בפניהם את דעתו הנחרצת כנגד מה שמתרחש בקרב קצינים בכירים בארגון.

מאז שעות הבוקר (ראשון), החל דנינו בסדרת פגישות עם הקצינים והקצינות., במהלכן דנינו יבהיר שוב כי במידה וקצין ולא משנה דרגתו, יהיה מעורב בפלילים הוא יודח משורות הארגון באופן מיידי.

טרם ברור כמה זמן יימשכו הפגישות, והאם אלו יתקיימו רק עם קצינים או גם שוטרים שאינם קצינים. מטרת הפגישות הללו היא לנסות ושקם את המשטרה שנמצאת במשבר חסר תקדים, בעקבות שורת פרשות ארוכה ומביכה בהן מעורבים בכירי המשטרה, נצבים, תת-נצבים וקצינים.

בתוך כך, מפקד מחוז חוף, ניצב חגי דותן, צפוי להתייצב הבוקר במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), להמשך חקירתו, בחשד לביצוע מעשים חמורים במהלך תפקידו.

המפכ"ל יוחנן דנינו טרם קיבל ממח"ש את חומרי החקירה במלואם בעניינו של ניצב דותן, ועל כן עדיין לא ברור אם הוא יפוטר או ייאלץ לפרוש "מרצונו" בעקבות הפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר