בגלל הסערה: 12 ימים ללא רצח בניו יורק

הסערה הגדולה שפוקדת את ארה"ב בחודש האחרון גרמה ללא מעט נזקים ולמקרי מוות, אך במדינת ניו יורק היא גרמה לשיא חיובי במיוחד - 12 ימים ללא מקרי רצח (חדשות, מהעולם)

שוטרים בניו יורק. אילוסטרציה (Serge Attal/FLASH90)

הסערה הגדולה שפוקדת חלקים גדולים מארה"ב בחודש האחרון גורמת ללא מעט נזקים ומקרי מוות, אך דווקא בניו יורק הסערה גרמה לשיא חיובי מיוחד - 12 ימים ללא רצח.

מדובר כאמור בשיא של 20 השנים האחרונות. על פי הדיווחים, הקור העז, המגיע לעשרות מעלות מתחת לאפס, גורם למרבית התושבים להישאר בבתים, דבר הגורם לפחות מקרי אלימות.

ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, קרא לתושבים להישאר בבתים ואמר כי "אין לכם מה לעשות בחוץ". מושל מדינת ניו יורק, אנדרו קאומו, אמר ש"התושבים בניו יורק חייבים לנקוט את כל צעדי הזהירות האפשריים בעקבות הסערה".

לדבריו, "מזג האוויר עלול להיות מסוכן בצורה קיצונית. מילדים ועד קשישים, אני מבקש לעודד את כל האנשים להישאר במקומות מוגנים אם זה אפשרי".

הקריאות של ראש העיר ומושל ניו יורק מגיעות בעקבות התחזית לשיאי קור שהעיר לא ידעה במשך עשרות שנים.

כזכור, לפני כשבועיים חזו חזאי מזג האוויר גל קור קיצוני וכמות גדולה של שלג, אך לבסוף ירדו רק סנטימטרים בודדים של שלג. מספר חזאים אף התנצלו על הטעות הגדולה, אך ראש העיר אמר אז כי עדיף להיזהר מאשר להצטער.

אלא שהפעם נראה שהחזאים צודקים וגלי הקור העזים כבר מכים בעוצמה במדינות שונות בארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר